2011. február 1., kedd

A HP-s csaj bejegyzése, aki segítséget mer kérni, s ezért beszólogatnak neki :D

Haha :D Sziasztok, a bejegyzésem oka már a címből is kiderül. Igen, szükségem lenne vkire, aki túlteng szabadidőben, és szívesen írna. Az egész történet kész már a fejemben :D Hát ez az, csak a fejemben, így ha ti is elszeretnétek olvasni, azt vkinek Wordbe is kellene vetnie :D Mivel kurvára elfoglalt vok, - és ez nem rinyálás, de be lehet szólni nyugodtan- csak ténymegállapítás. Jelenleg az életemet a suli és az edzések töltik ki. Szóval nincs időm non írogatni. Ha vkiben túlteng az írásvágy, az lécci vegye fel velem a kapcsolatot.
email: puszmo@gmail.com
msn: rebykeke14@hotmail.com

Ha nem lesz jelentkező, így jártam :D Mindegy :D Happy mindiiiiiig minden körülmények között :D
És Fuckin Perfect :D Mert kurvára igaz ez a dal :D

by:

HP :D

2 megjegyzés:

Anita írta...

Szia!

Én nagyon szívesen jelentkeznék..mert hát szeretem a HP-t és még írás kényszerben is szenvedek. Nah de mindig ott van az a de! Sajnos időm az nekem se sok van. Ezért még át kell gondolnom. Az biztos, hogy nem tudnék napra kész állni. :( Szóvaaall..áhh pedig úgy szeretnék :(
pusz
Anita

Puszmó írta...

Szia Anita. Sztem gyakrabban hoznál frisst, mint én :D Örülök neki, h írtál. Remélem, sikerül döntést hoznod. Puszi (K)