2011. július 19., kedd

Eleven mese

Sziasztok :) Egy kicsit elkalandozom ebben a bejegyzésben. 1 lány kíváncsi, hogy lenne-e érdeklődés a története iránt, ezért arra kérlek titeket, hogy olvassátok el a prológust, és véleményeteket jelezzétek :) Hatalmas köszönet érte :)

Eleven mese


Hope Caen, egy fiatal írónő, hirtelen felindultságból beküldi magának és barátainak írt fantasy regényét az egyik New York-i kiadóhoz. Félve várja a választ, miközben több milliószor megfordul a fejében, hogy rossz ötlet volt ez az egész. Aztán megjön a válaszlevél... 

Daniel Moore, az anyja segítségével bekerült ehhez a kiadóhoz, ahova naponta tucatnyi kidobni való kézirat érkezik, mégis többet megjelentetnek. Aztán a kiadó megkapja Hope kéziratát. Daniel anyja szinte rögtön félredobja a különös történetet, de a fia érdeklődve kezdi el olvasni. A fiút megfogja a lány stílusa, és úgy érzi, van esélye a regénynek, ha foglalkoznak vele. Éppen ezért felkeresi a lányt, és együtt próbálják kiadás képessé tenni a könyvet. Aztán a mese valósággá válik, miközben Hope és Daniel egyre jobban összemelegednek...

Egy eleven mese, ami mindent megváltoztat... Mondd. Te már felkészültél?

9 megjegyzés:

Nolya írta...

engem ez érdekelne :)

Rammievengeance írta...

Érdekesnek hangzik. Engem felcsigázott! :D

Névtelen írta...

Szívesen elolvasnám:)

LaMes.♥ írta...

Sziaa!
Nekem is nagyon bejön ez az egész.
Jól hangzik, ilyesmit még sehol sem olvastam! :)
Puszii, LaMes. ♥

Névtelen írta...

EZ nekem is tetszik!
Szívesen olvasnám!

Üdv.:Morcoska

Claudia Vince írta...

Nekem nagyon tetszik! Ilyet még nem láttam :)

Ajánlom annak a lánynak, hogy kezdje el írni, mert érdemes. Nagyon is. Kevés ilyen történet van. Vagy nincs is. Nemtudom.

Puszi: Clau

Nix ( Neesh ) írta...

Nekem tetszik! :)
Elolvasnám az tuti! :))

Cynthia Cylise Cullen írta...

Nagyon jól hangzik. :) Szívesen elolvasnám! :D

Kitty írta...

SZIA KITTY VAGYOK .
Engem is érdekelne. Szivesen elolvasnám.