2010. szeptember 12., vasárnap

EM- 6. fejezet - Egy új kezdet?

 Elárulhatom sztem, h igen, a következő fejetekben Carlisle-é lesz a főszerep. De néha azért majd próbálok másokat is beleszúrni :) Komihatár. Jó olvasást :) A képen Mary látható.



"Vajon könnyebb, ha a lelki fájdalom testivé alakul át? Könnyebb azt elviselni, hogy a tested megy tönkre, és nem a lelked sorvad?"

"Az akarok lenni, ami akkor voltam, mikor az akartam lenni, ami most vagyok."

       ( Carlisle szemszöge)

Ha lehetséges lenne, meghűlt volna az ereimben a vér. Egyszerűen megbabonázott barna színű szemeivel, s barna tincseivel. Létezésem során csupáncsak egyszer éreztem ilyesmit ezelőtt. Azt is halott feleségem iránt. Mi történik velem? Mivel babonázott meg ez a nő engem? Nem tudtam levenni a szemem róla. Arcvonásait mélyen emlékezetembe véstem.
- Hahó – kezdett el integetni a szemem előtt, ezzel kiszakítva a kábulatból.
- Mi? – ennyit tudtam csupán kinyögni. Mintha varázslat alatt álltam volna.
- Mit stíröl ennyire? Ahhoz, hogy megöljön, nem kell kívánnia is – nézett rám felháborodottan.
- Hm? – húztam fel csodálkozva szemöldököm. Már végképp elvesztettem a fonalat. Honnan tudja, hogy meg fogom ölni? Vagy legalábbis ez volt a tervem mind idáig.
- Figyel maga egyáltalán rám? – tette csípőre kezeit. Hoppá! Pillantásom lehet túl sokáig időzött el domborulatain. Mi vonz ennyire ebben a nőben?
- Fi… - köszörültem meg a torkom. – Figyelek. Folytassa csak!
- Haj! – sóhajtott fel. – Tudom, hogy miért hoztak ide. Nem eshetnénk túl rajta mihamarabb? – fordította nyakát felém, így megcsodálhattam ínycsiklandozó artériáját. Az illata teljesen elkábított. Mintha fejbekólintottak volna valamivel. A méreg elkezdett termelődni számban. A torkom kapart, s a szervezetem fájdalmasan kiáltott fel: vérre van szüksége. Az agyam próbált harcolni ellene, de végül a gyilkolási ösztöneim győzedelmeskedtek. Magamhoz rántottam, majd felkészültem a mámorra, amit a vére fog okozni számomra. Isten vagy legalábbis egy felsőbb hatalom, azonban nem ezt a sorsot szánta neki, ugyanis kopogtatás ütötte meg fülemet.
- Carlisle, bent vagy? – hallottam meg Edward hangját. Elengedtem a nőt, s próbáltam másra gondolni. Most mégis mit csináljak? Edward benyitott, s meglepődve nézett végig mindkettőnkön.
- Megmagyaráznád, hogy mégis mi folyik itt? – kérdezte tőlem dühösen. Képtelen voltam megszólalni. Egyelőre arra koncentráltam, hogy gondolataimból ne tudja meg az igazságot.
- Carlisle csak megmutatta a szobáját – csendült fel a mellettem álló nő hangja.
- Szia, Mary vagyok – nyújtotta fiam felé kezét. Edward először meglepődött, de miután felocsúdott a döbbenetből, üdvözölte ő is.
- Edward Cullen. Örvendek – rázott vele kezet.
- Carlisle, beszélhetnénk? – szúrós pillantást küldött felém. – Négyszemközt – intett fejével az ajtó felé. Mary a szobában maradt, míg mi kimentünk az ajtó elé beszélgetni.
- Mégis mi a franc folyik itt? – támadott le egyből.
- Már Mary elmondta. Csak körbevezettem – próbáltam határozott maradni.
- Ma nem jelentél meg a gyűlésen. Mégis miért nem? – a gyűlés. Teljesen kiment a fejemből. Más dolgok kötötték le a figyelmem. Nem tudtam, mit válaszolhatnék. Némán meredtem rá.
- Ráadásul, nekem nagyon úgy tűnik, hogy felfedted a létezésünket egy ember előtt. Most mégis mi tévők legyünk? Tud a rejtekhelyünkről is. És ha beszél valakinek róla? Nem engedhetjük vissza.
- Nem is kell – lépett ki az ajtón Mary.
- Mintha négyszemközti beszélgetésről lett volna szó – húzta fel Edward a szemöldökét.
- De felvágták valaki nyelvét! – háborodott fel Mary. – Azért néhány évvel idősebb vagyok magánál, fiatalember.
- A dédnagyapja lehetnék – vágott vissza neki Edward.
- Ne kezdjetek el ezen veszekedni, légy szíves! – szakítottam félbe szópárbajukat. Mint két kisgyerek, de komolyan.
- Igaza van Carlisle-nak. Fontosabb dologról kell beszélnünk. Ha hármasban, akkor hármasban. Mert egyesek nem értik azt, hogy négyszemközt.
- Na, ide figyeljen…
- Elég! – kiáltottam el magam. El sem hiszem, hogy ez történik velem.
- Tudnátok civilizáltan beszélgetni egymással? – mindketten bólintottak.
- Köszönöm- sóhajtottam fel. – Akkor most folytathatnánk végre?
- Nem kell itt semmit sem megbeszélni. Az úriember – mutatott Edwardra- azt szeretné, ha itt maradnék. Nincs ellene kifogásom. Szívesen maradok – leesett állal meredtem rá. Mi? Ez a nő teljesen hülye?
- Annak ellenére, hogy tudja, mik vagyunk? – Edward csodálkozó pillantást vetett rá.
- Ha az a kérdése, hogy tudom-e, hogy vámpírok, akkor a válaszom: igen – elég meglepődött fejet vághattam, ugyanis nem értettem, honnan szerezhetett tudomást, a faji hovatartozásunkról. Én egy szót sem ejtettem erről.
- Carlisle, magamra hagynál engem a hölggyel? – szólalt meg hirtelen Edward.
- Kérlek. Fontos lenne – kezdett el sürgetni. Már végképp elvesztettem a fonalat. Mit volt, mit nem tenni, távoztam a helyszínről.
      
   ( Mary szemszöge)

- Tudom a titkát – szólalt meg a fiatalember, mikor már kettesben voltunk.
- Tessék? – értetlenül néztem rá.
- Tudom, miért akar itt maradni.
- Ho…
- Vámpír vagyok, emlékszik? Elárulok magának egy titkot. Van egy képességem. Mégpedig a gondolatolvasás.
- Ó! – csupán csak ennyit bírtam kinyögni. Azért ezt jó lett volna tudni ezelőtt. Akkor nem gondoltam volna olyan dolgokra.
- És azt is tudom, hogy hazudott. Nem Carlisle hozta ide. Ön lett volna az ebéd. Ennek ellenére maradhat. Semmi kivetnivalóm ellene.
- Ha tudja az igazat, akkor mégis miért engedélyezi? Elmagyarázná?
- Tudja, Carlisle nem volt mindig ilyen. Sőt! Majd kérje meg, hogy meséljen magának a múltjáról, s akkor majd mindent megért. Már évek óta nem hasonlított ennyire a régi Carlisle-ra, mint most. Ezt ugyan még ő sem tudja, de így van. Magának sikerült érzéseket kiváltania belőle. Azt hiszi sikerült elterelnie a gondolatait, de téved. Pontosan láttam, hogy meg akarta ölni. De előtte próbált harcolni ellene. Nem tudom, mivel váltotta ezt ki belőle, de hálás vagyok érte. Szeretném, ha több időt töltene vele. Ha ráébresztené néhány dologra, amit már elfelejtett.
- Értem – motyogtam magam elé. Még fel kellett dolgoznom a hallottakat.
- Ugye ne…
- Megőrzöm a titkát, Mary – mosolygott rám, majd megfordult, s távozott. 

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

WÁÁÁÁ dejóó:DTök jó h Carlisle lehet megváltozik kiváncsi leszek h Ed és Bells hol és miként találkoznak újra siess a kövivel puszii.Nellcsi
U.I.Elsőő komi:P

Névtelen írta...

na, végre! imádtam ezt a részt, főleg mary szövegeléseit xD nagyon állat volt!!! méghogy edwardnak van felvágva a nyelve hehe... csak így tovább, :D

Evcu írta...

Nagyon tetszett ;)
De nagyon kíváncsivá tettél Maryvel kapcsolatban..
és én is már nagyon várom amikor E&B megint találkoznak :D
vároma kövit ;)
puszi xoxo

Kstev írta...

Wááááááááóóóóóó ez aztán a feji. ki ez a nő és mi a titka. És Carlisle fordulata is megleppt végre talána régi lesz. Drukkolok neki hogy minden rendbe jöjenek a dolgai. Jó lenne őket ujra boldognak látni. Nah nem ömlengek. Szupcsi lett csak így tovább.
IMÁDTAM

Pusssssz
Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

Rosella írta...

Hát ez a Mary!
Eszméletlen jó a csaj!
Úgy kioszt mindenkit!
Komolyan mondom, emlékeztet magamra!
Na, ezt is szépen megmondtam..
De azért tisztázzuk! Eddy baba is elárulta a titkát egy személynek.
És meg is lett a dolog gyümölcse. Szám szerint kettő, azaz kettő darab gyümölcse, úgyhogy ő nem puffoghat!
Ha már itt tartunk!
Nem akarnád összehozni őket!?
Komolyan mondom, nem ők szenvedek egymás iránt érzett hiányuktól, hanem én!
Nem akarod összesodorni a szálakat?
Na! PLS!
És leszögezem ismét!
Nagyon faya ez a Mary! :D

manóó írta...

váóó, de szuper letT!
naon tetszett, várom a kövit :)
pusz

Rora írta...

Szia:)
Na a végén még Carlisle újra szerelmes lesz. :) Na és mi lehet a titka Marynek? Van egy sejtésem, de én is "megőrzöm a titkát" :D
Várom a kövit, puszi
Rora

Erzsi írta...

Szia,nagyon tetszett.Jót szórakoztam Edward és Mary szócsatáján:D Kiváncsi vagyok mi lehet Mary titka,és honnan tud róluk.Remélem Carlisle és Mary majd összejönnek,és Carlisle majd megint olyan lesz,mint régen.Remélem hamarosan felbukkannak Belláék is.Várom a folytatást.

Tündi írta...

Vajon mi lehet a titka Marynek?Nagyon kíváncsi vagyok,talán ő fogja jó útra terelni a dolgokat.Siess a következővel.
üdv.Tündi

Black Lamb írta...

jó lett :D
vajon mi a titok? hm...
naon jű lett várom a kövit
puszi Zakuro

Anita írta...

Hú, hát tényleg nagyon jó lett és nagyon jól írsz. Remélem, hogy Mary által rendbe jön Carlise. De legjobban Belláékra vagyok kíváncsi, amúgy ez az SP-s dolog ... hát szinte a földön fetrengtem a röhögéstől :P
Várom a folytatást és csak biztatni tudlak. :D

Alexandra írta...

jó min mindig!!!!!
vajon mi lehet a titok??????kérlek siess a kövivel!!!!!!!!!:P

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá... ez nagyon szuper lett!!!:D XD "akkor nem gondoltam volna olyanokra..." XD ez nagy volt!! na hamar kövit!! ügyesek vagytok!! :P

Névtelen írta...

Szia elejetől olvasom ezt ficet nekem ESMEE nagyon hiányzik . Gyülöllöm demetrit hogy meg ölte .Mary is utálom mert át veszi Esmme helyet kit annyira imádok olyan kedves mary sem lesz mint Esmmee volt.
Bella és Edward mikor találkoznak ?

BY Kriszta

Detty írta...

Szia!
Bocsi, az előzőhöz nem tudtam írni, de most bepótolom. Fúúúú. Ez az "Alice és Jasper titokban randizgatnak"-dolog kissé merész, de jó! Damon? Ki az a Damon? Mind1, szupi lett! A mostani fejiről is ez a véleményem! Ha lehet a szupernél jobb, akkor ez az lenne! Most akkor Carlisle "beleszeret" Marybe? Sztem is Esme pótolhatatlan, de hátha Mary megváltoztatja Carlisle-t!
Pusy: Detty

Devonne Crescent írta...

de jó! Mary lesz Esme helyett???
szerintem az a rész volt a legjobb amikor Carlisle harcolt maga ellen!
Tesztek fel Damonról képet????
létszi!!!!
Hannah & Damon <3 :D:D
sok puszi niki23

Cynthia Cylise Cullen írta...

Halihó!
Végre itt vagyok! :D
Rövid volt, de tartalmas! Imádtam, mint a többit!
Kövit!
Puszi:
Cylise