2010. szeptember 15., szerda

Játék

Sziasztok. Mivel a friss még várat magára, ezért arra gondoltam, hogy játszhatnánk egyet :D Mint a dedóban :D Kiss Ádám tudjátok: Passzolj! Passzolj! Kussolj! Kussolj! :D Na jó, elkalandoztam :D Arra gondoltam, hogy írhatnánk együtt a törit :D Hát ez hülye! Mégis hogy? Elmagyarázza nektek, mire is gondolt pontosan ez a hülyegyerek :D A játékot két részre osztanám:

Első része:
Kérdéseket tehettek fel a törivel kapcsolatban, amire válaszolok. Ezt úgy szokták, h rólam és a töriről, de tom, h úgyis a töriről kérdeztek, ezért nem írom oda :D A kérdéseket kommentben, vagy az e-mail címemre várom: puszmo@gmail.com

A kérdések közül kiválasztok ötöt, ami a legjobban tetszik, és azokra majd válaszolok bejegyzés formájában. Azért öt, mert nem tom, h mennyire fog nektek tetszeni ez a játék. Ha népszerű lesz, akkor többre válaszolok majd :) Ha meg nem válik be, akkor így jártam :D


Második része:
Gondolkoztam, mivel dobhatnánk fel a blogot, és eszembe jutott, h ti is írhatnátok velem a blogot. Hisz sok mindenki másként képzeli el azt a fejit, vagy fantasztikus ötletei vannak, csak fél belevágni egy blogba. Hogy oldjuk meg? Hogy oldjuk meg? Gondolkozom rajta, töröm a fejem, és akkor egyszer csak beugrik. Nem tudom, mennyire fog nektek tetszeni. Az ötlet a következő: megadok 2 nevet, és ti megírjátok, h mit szeretnétek, mi történjen velük a következő fejezetben. Pl: Megadom, h Hanna és Emmett. Ti pedig leírjátok, h Emmett színezzen Hannával :D Jó, ez csak azért, hogy értsétek miről pofázom :D Ti leírjátok az ötleteiteket, én pedig kiválasztok egyet, ami a legjobban tetszik, és azt beleírom a következő fejezetbe. A győztes nyereménye az, hogy hamarabb megkapja a fejit. Tom, nem nagy nyeremény, de csak ezzel szolgálhatok :D Remélem, érthető voltam. Ha mégse, szóljatok :D Nem tom, mennyire lesz népszerű ez a kis játék :D Remélem, azért vkinek tetszeni fog :D Ötleteket kommentbe, v e-mailre várom: puszmo@gmail.com
És légyszi, hagyjatok e-mail címet, amire elküldhetem majd a fejit. Természetesen a nyertes nem árulhatja el a többieknek a feji tartalmát. Ha ez megtörténik, következményeket von majd maga után.

És akkor íme, az első párosunk: Mary vs Emmett :D


Remélem, tetszeni fog ez a kis játék :D Itt most kiélhetitek a kreativitásotokat :D Szeretettel: Puszmó

6 megjegyzés:

Tündi írta...

Szia!
Lehet hogy hülyeség,de azért leírom az ötletem:Marynek tetszik Carlisle és Emmettet kéri meg hogy segítsen neki megszerezni és ezáltal Carlisle is megváltozhatna a jó oldalára szóval Mary lenne a második Esme.
üdv.Tündi

Névtelen írta...

Szia!!
Szerintem lehetne Mary Emmett egyik rokona mondjuk az húgának egyik leszármazottja!! és egy különös találkozáson Mary felismerné egy képről!!


petra

Nana írta...

Hi!
Nekem tetszik!
Fel lehet vele pörgetni a blogot!Csak ahhoz jelentkezők is kellenek!
Hahóóóó EMBEREK!
Mary és Em :D
Nem is tom.
Nekem nem jön be ez a Mary csajszi.Vmi bakija tuti van.Annyira biztos.
Lebukott Carlisle...úgy kell neki.Hogy nyiratta volna ki Edward.Én megtettem volna.Simán.
Mary és Emmett.Sztem ne legyen rokoni kapcsolat,mert Emmet szeretjük de Maryt nem.Esme-t senki sem pótolhatja...:)
Mit is csináljanak?Hm????
ÁÁh
Pöppet perverz...
Kerülhetnének félre érthető helyzetbe.Rose meg pont látná...Menne a hiszti...
Innen 2 variációm van.
1.Emmett megvigasztalja...tudjuk,h mivel...
2. Rose ott is kifejezni nem tetszését és Mary leosztja.Emm meg nézne mint borjú az új kapura...

Aztán fejikkel kapcsolatban...
Edwardot már nem is érdekli Bella vagy mi van itt?
Bella+Sp?
Jézus!
Am meg a 'KÉK MALAC'-ot non bírtam.A gyerekek beszólásai.De ezeket SP nem hallja meg ha a házban van?
Tom,h mindenki ezzel jön,de vmi jelet adhatnátok,h még él a Bella és Ed páros...vmi tali v telefonhívás v tudom is én...
Puszi
Nana
nanacska2@gmail.com
A kérdések: ott vannak a kérésekben :)

Névtelen írta...

Hellósztok!! :)
Hát szerintem is jöhetne már egy kis izgalom...megmondom őszintén engem egyálltalán nem érdekel "Carlisle",mert ő már nem is Carlisle hanem..........Carlos!! XD
NA mindegy... Bella+Ed kell!!!
Hát ami maryt és emmettet illeti...hmmm...nekem is ez a rokoni kapcsolat jutott eszembe..:( Szomi vagyok h nem tudok nektek új ötletet mondani...:/
Asszem ennyi lenne!!:)
Puszi:
Rosemary

Szelena írta...

Hellócska!
Húúúúúú! DE jó ötlet. már korábban is jelentkeztem volna, csak gólyatáborban voltam... Mary és Emmet...
Szerintem se rossz ötlet a rokoni szál, csak nekem másként jutott az eszembe:
Esme és Mary rokonok valamilyen ágon, és erre Emmet rájön és elmondja Ed-nek, mert ebbe az ágba elvileg beletartozik Bella is, így megkeresi Bellát (meg van a tali).
A többit már a ti fantáziátokra bíznám.
Puszi Szelena

demon írta...

szia sztem avoulturi találkozhatna véletlenül belláékkkal éa carsailes össze jöhetne maryvel
imádom a törit puszi