2010. szeptember 27., hétfő

Új blog :D




Tom, tom, most meg fogtok verni, de nem hagyhattam ki :D Mondhatni kényszerítettek rá:D Na jó, nem :D A frissel kapcsolatban. Tom, h már rég volt, és nagyon sajnálom. Az idő hiány problémám kezd megoldódni, már csak ihlet kell :D De igyekszem, és a héten kiizzadom vhogy :D Amiért most bejegyzek :D Nyitottam 1 blogot Kstev-al. Szakadni fogtok a röhögéstől, ha meg tudjátok, mi a témája :D Én is tom, h nem vok komplett :D De legalább korszakalkotó vok:D Vagy legalábbis én még nem láttam ilyen témájú blogot :D Tom&Puszmó :D Most lehet röhögőgörcsöt kapni :D Nem tom, h sikeres lesz e egyáltalán, de próba cseresznye :D A link, ha vkit érdekelne :D Lécci, nézzetek be :D Köszi :) Nagyon, nagyon :)

http://tomandpuszmo.blogspot.com/


Ui: Igen, ha lenne ihletem, már ide is megírtam volna a fejit. Bocsi, de most csak hülyeségek ugranak be :D Sztem ti sem szeretnétek, ha Jasper összejönne Emmettel :D Vagy ha mégis, csak szóljatok :D Kitartás. És ezer bocsánat. Puszsantás mindenkinek (K)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÉN AKAROM, ÉN AKAROM!!! :P Azt akarom, h jasper jöjjön össze emmel :D!