2010. december 9., csütörtök

EM-12.fejezet- Barbie girl :D

Hát sziasztok :D Végre meghoztam a frisst :P Jaj, imádtam ezt a részt :P Ha elolvassátok, ti is rájöttök, miért :D   I <3 Emmett :D Jó olvasást :)      



  ( Nessa szemszöge)


Axe egész este Clara szájában csüngött. Nem értem, hogy lehetnek ennyire hülyék a lányok. Köztudott, hogy a bátyámnál egy lány csak egy menetig tart. De ez a plasztik baba a WC-ben arról áradozott a barátnőinek, hogy mennyire belezúgott Alexanderbe, s a bátyám is belé. Végül is nem nekem fog fájni. Miután lehúztam pár srácot italügyileg, s megvolt a napi nyelvgyakorlásom is, szóltam a skacoknak, hogy húzhatnánk haza.



Testvérem még kért 10 percet, amit én jobbnak láttam kint eltölteni. Szükségem volt egy kis friss levegőre. Kikértem a kabátom a ruhatárból, majd elhagytam az épületet. A disco előtt egy hosszú, egyenes utca húzódott, néha-néha megszakítva egy-egy kisebb utcával. Azért, hogy ne unatkozzak, elkezdtem sétálgatni 50 méter távolságon oda-vissza. Nem is történt semmi szokatlan. Néhány perccel később elhaladt mellettem egy fekete Mercedes, aminek a vezetője igencsak megnézett engem. Jót mosolyogtam rajta, mígnem észre nem vettem, hogy a kocsi megáll, majd visszafordul. Próbáltam magam nyugtatgatni, hogy nem az történik, amire gondolok. A jármű vészesen közeledett felém, s a vezetőülés felőli ablak is lehúzódott. Amikor már csak néhány méterre volt tőlem, az autó elkezdett lassulni. Amennyire ki tudtam venni a sötétből, a volán mögött egy 30 év körüli férfi ült. A korához képest viszonylag jól tartja magát. Szerencsére néhány srác pont kiesett az ajtón, így a Mercedes továbbhajtott. A fiúk elhaladtak mellettem, egészen a buszmegállóig, ahol is letáboroztak. Legalább ők nem néznek kurvának! A fekete Mercedes megfordult a sarkon, majd megindult felém. Nem veszi a lapot ez az idióta? Elkezdtem futni a fiúk felé, abban reménykedve, hátha megvédenek, ha arra kerül sor. A magas sarkúkat miért nem futásra tervezték? És hol a francba van már Axe? És mi a faszomért nincs nálam pénz, hogy visszamehessek abba a lepratelepre? Esküszöm, kinyírom a bátyám. Vagy még jobb: megszabadítom a kedvenc játékszerétől. Remélem, legalább nem fog működni neki. Kifulladva értem a buszmegálló hátához, néhány másodperccel megelőzve a Mercedest. A kocsi lassított, majd néhány méterrel távolabb tőlem megállt. Mégis miből gondolom, hogy ezek a srácok majd megvédenek engem? Hisz nem is ismernek. Per pillanat a tervem nem is tűnt olyan nagyszerűnek. Lehajtottam a fejem, abban reménykedve, hátha veszi a lapot a sofőr. Néhány másodpercig reszketve álltam így, majd meghallottam, ahogy nyílik az ajtó…

    
         ( Edward szemszöge)


Még mindig nem tudtam magamhoz térni a lányok bosszújától, pedig bejelentésük óta már eltelt 2 óra. Mikor Emmett és Jasper meghallották, mit eszeltek ki számukra a párjaik, szó szerint sokkot kaptak. Miután felébredtek döbbenetükből, kijelentették, hogy inkább szúrnák ki a szemüket, minthogy végrehajtsák ezt a feladatot. Mivel fenyegetésük nem hatotta meg a lányokat, átváltottak hisztis gyerekbe. Ezzel sem tudták meggyőzni párjukat, így durcásan elviharzottak. Engem nagyon szórakoztatott az előadásuk, végig szakadtam rajtuk. Nem is tudom, nevettem-e már ennyit, amennyit az elmúlt pár órában. Mire nem jó egy bolond család, nem igaz? De azért azt kitalálni egy pasinak, hogy öltözzön be lánynak, sztriptízeljen egy másik hímegyednek, míg az az Aqua: Barbie girl című számát énekli, persze acapellán? Nem igazán mindennapi megbocsátási feltétel. Ráadásul, ha még tudnák szerencsétlenek, hogy mindezt videóra veszem. De nem fogok árulkodni. Az gyerekes viselkedés lenne a részemről. És Esme megtanított a baseball meccsek alatt, hogy ne legyek gyerekes.

    
      ( Jasper szemszöge)


- Nem hiszem el, hogy Alice rá tudott venni minderre – kezdek el morogni Emmettnek, miközben lerakom az utolsó adag tűzifát is a földre. Bátyám meggyújt egy gyufát, majd alágyújt a farakásnak. Miért kell ehhez még tábortűz is? Nem eléggé megalázó már így is? Esküszöm, soha többé nem követek el semmi hülyeséget.
- Megvannak a módszerei – rántja meg a vállát, s kivételesen teljes mértékben egyetértek vele.
- Ahogy Rosalie-nak is – tapintok a lényegre.
- Mit tehetnénk? Férfiak vagyunk, s gyengék – dob rá a tűzre egy fát. Rövid időn belül már másodszor értek vele egyet. Ez azért már beteges.
- Inkább húzzunk sorsot – nem tudom eldönteni, melyik a rosszabb: énekelni, vagy lányként sztriptízelni. Emmett kivesz két gyufát a skatulyából, egyet eltör, majd megfordul, s összekeveri őket. Miután ezzel végzett, visszafordult kezében a két gyufával. Mielőtt még húznék, tisztázom a helyzetet.
- Akié a rövidebb, az öltözik be lánynak, s táncol. A húzás után már nincs reklamáció. Rendben? – fivérem bólint, én pedig a szemem a két gyufa között járatom, mintha ezáltal kiderülne, melyik a rövidebb. De sajnos nincs így. Néhány másodperc vacillálás után végre elszánom magam, s húzok. Mikor megláttam a gyufát, azt hittem, elájulok…

    
         ( Edward szemszöge)


Pontosan 11-kor kiült a család a tábortűzhöz, persze Hanna kivételével. Nem szeretném, hogy szegénynek pszichés problémái legyenek a mai este után. A lányok mosolyogva várják a fiúkat, míg Carlisle-ék még mindig nem tudták felfogni, hogy mi fogja kezdetét venni néhány másodpercen belül. A fiúk gondolataik alapján mindjárt ideérnek. Még előttem is sikeresen titkolták, hogy kire, melyik szerep jutott. Pillantásom a fára szegeződött, ami mögül kiléptek. Amint megláttam őket, kitört belőlem a nevetés. A családom se volt képes visszafojtani kacagását.







 Emmetten egy rózsaszín szatén alkalmi ruha díszelgett, aminek a mellrésze alatt egy hatalmas masni díszelgett. A ruhadarab épphogy a feneke aljáig ért. Látszik, hogy nem ilyen nagy melákra tervezték. A lábára rózsaszín playboy szandált húzott, de azért a fekete zokniját nem hagyta otthon. Ajkát rózsaszín rúzzsal próbálta kiemelni, bár látszott a technikáján, hogy nem igazán gyakorlott ebben. Sikerült a szájának vonalát igen sokszor elhagynia. Kiegészítőként a fején egy fehér kalapot viselt, a kezében pedig egy rózsaszín napernyőt tartott. Tipikus plázacica. Erre a gondolatra ismét előtört belőlem a nevetés. A kis pink mániásról áttértem Jasperre.



Rajta egy szűkszárú fekete bőrnadrág díszelgett, amiben úgy nézett ki, mintha beszart volna. Biztos elnyomja a tojásait. A lábán magas szárú bőrcsizma éktelenkedett. Fekete hátterű, feliratos pólót viselt, fekete bőrdzsekivel megfűszerezve. Úgy látszik, belőle buzit kellett csinálni. Fivéreim morogva közelebb lépkedtek.

- Hi Barbie! – szólalt meg Jasper.

- Hi Ken! – csendült fel Emmett hangja elvékonyítva.

- You Wanna Go For A Ride?

- Sure, Ken!

- Jump In!

- Ha Ha Ha Ha! – miután végeztek a párbeszéddel, Jasper a helyén maradt, míg Emmett a székhez lépkedett. Leült rá kihúzott háttal, lassan, érzékien széttárta a térdeit, miközben simított egyet a belső combján. Aztán megfordult rajta, fenekével az izgatója felé, rátámaszkodott a támlájára, és megtekerte a csípőjét néhányszor szexin homorítva. Majd felállt, és jelt adott Jaspernek. Aztán egyszerre felcsendült a hangjuk.

I'm A Barbie Girl In The Barbie World
Life In Plastic, It's Fantastic
You Can Brush My Hair, Undress Me Everywhere
Imagination, Life Is Your Creation
Come On, Barbie, Let's Go Party – énekelte Jasper.
I'm A Barbie Girl In The Barbie World
Life In Plastic, It's Fantastic
You Can Brush My Hair, Undress Me Everywhere
Imagination, Life Is Your Creation

A refrén után Jasper nyomta tovább a dalt, Emmett pedig belekezdett a táncába. Folyamatosan tartotta Jasperrel a szemkontaktust. Lassan mozgott, néhányszor közelített felé. Lassan lehúzta az egyik válláról a ruhát, majd a másikról is, de azt egyből vissza is húzta. Megtekerte a csípőjét néhányszor úgy, hogy nyolcasokat írjon le vele. Hátat fordított Jaspernek, majd a válla felett visszanézve puszikat dobált neki. Visszafordult felé, s elkezdte lefelé húzni a ruháját. A csípőjénél megállította az akciót, megnyalta mutatóujját, majd végighúzta a mellkasa közötti részen le, egészen a köldökéig. Ujjával körberajzolta kidolgozott kockáit, miközben benedvesítette ajkát. Ezután teljesen nyújtott lábbal, kidugott popsival előre dőlt, s úgy tolta le a ruháját. Egy szál bokszerben állt előttünk. Felvette a ruhát a földről, és elkezdte magát azzal simogatni. Csípőtekerések közepette lement a földig, majd vissza.

Come On, Barbie, Let's Go Party, Ha Ha Ha, Yeah
Come On, Barbie, Let's Go Party, Oooh, Oooh
Come On, Barbie, Let's Go Party, Ha Ha Ha, Yeah
Come On, Barbie, Let's Go Party, Oooh, Oooh

Az utolsó refrént együtt énekelte Jasperrel.

- Oh, I'm Having So Much Fun! – megindult Jasper felé.

- Well, Barbie, We're Just Getting Started!

- Oh, I Love You Ken! – megállt előtte, s a nyaka köré tekerte a ruháját. A műsor befejeztével mindenki fütyült, s tapsolt. Persze a nevetés sem volt elmaradhatatlan. Mindenki végigkacagta ezt a fantasztikus produkciót. Még szerencse, hogy felvettem az egészet, így lesz valamink rossz napokra. Hát nem csodálatos?



















14 megjegyzés:

Giwi írta...

Szia!
Nagyon jó *.*
Nagyon-nagyon vicces volt^^
Egész végig dőltem a röhögéstől:D
Siess a frissel:D

Eszter98 írta...

HAli!:X
MA is nagyot alkottál haha,nagyon jó leettt király tetszett !! XD
Pusz:Eszter
U.I.:vároma kövit !!

demon írta...

szia ez nagyon klasz em mint barbie
király puszi

Tündi írta...

Szia!
Nagyon jó volt és tényleg poénosra sikeredett.Legjobban a puszidobálós rész tetszett.De azért arra is kíváncsi vagyok ki nézi Nessat annyira.
Vároma kövit.
Tündi

Lexi írta...

Hát ez valami szuper xDxD Perverzség bevirított xDxDxD Jó feji siesetek a kövivel puszi

AliceC írta...

egy "szó": ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!! (ez több, mint fájdalom... xD)

viki írta...

:):)XDXD
Hát ez kész! Ki hitte volna, h Emett tud sztriptízelni? Még szerencse, hogy Jasper nem vetette rá magát! Azért kíváncsi vok ki az a mercis?

dreamworks írta...

annyit röhögtem hogy az hihetetlen XDXD
amikor sztriptízelnek wááá:D itt szakadtam XD
tetszik nagyon:)
followoltalak is és várom a következőt :D
ha kedved tartja, légyszives nézz be hozzám, kiváncsi vagyok a véleményedre:
http://nyariszerelem.blogspot.com
<3

Nori írta...

Szia!
Nagyon tetszett várom a kövit!!!

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Jót szórakoztam rajta.Elképzeltem Emmettet,és hát kész vagyok:D:D:D Várom a folytatást.

Rosie írta...

szia
isteni lett ez a fejezet XD komolyan ha ezt a részt megfilmesítenék tuti hogy mindenki aki látja kisebb-nagyobb röhögőgörcsöt kapna :p várom a frisst

Névtelen írta...

Huh... hát ez nem volt semmi :D:D
kis híján leszédültem a székről, de már az is eszembe jutott, hogy elbőgöm magam, mert már fáj a hasam a röhögéstől... ez nem szabad elképzelni, legalábbis nekem nem mert nem sül ki belőle semmi jó
rettentő sokat röhögtem rajta, nagyon jó lett.
várom a frisst.
Tekla.* voltam

Névtelen írta...

Szia!
Nekem ez a rész nem tetszett. Szerintem kicsit beteges volt ez a Barbie Girl dolog, ezzel rontottátok el az egészet részemről, de hát ízlések és pofonok. Egyébként sem valószínű, hogy két pasi bevállalta volna ezt akármilyen csajért. Amúgy a blog nem rossz, csak marhára fárasztóak a tulajdonosai néha, akik többet foglalkoznak a tizenhárom komijukkal, mint a hűséges és véleményt mondó olvasóikkal, akiknek érdemes lenne írni. Mondjuk a cérnát nálam ez az utolsó bejegyzés vágta el. Még cukkoljátok is azokat, akik esetleg szeretnek titeket. Meg segítséget azt tudtok kérni, meg panaszkodni is, de arra nem veszitek a fáradságot, hogy adjatok is valamit azoknak, akik megérdemlik. Megjegyzem, ez természetesen nem én vagyok. Mivel én nem szoktam komizni sehová. Ide is most csak azért, hogy legyen már meg ez a plusz egy komi. Csak nézelődök, hogy melyik blogon vannak tehetséges emberkék. Ti tehetségek vagytok, de nem jön be a stílusotok az olvasókkal szemben. Az egy dolog, hogy komihatár van, de cukkolni nem kéne a népet, ha már nem jön össze. Na pá.
Vik
Vik

Unknown írta...

sziasztok! sztem tök jó lett a feji! várjuk a kövit! sziasztok