2010. december 10., péntek

Sok hülyeség 1 bejegyzésbe :D

Na gyerekek, készüljetek fel, Puszmó most bejegyez :D Ebből semmi jó nem sülhet ki :D
Először is: megkésve ugyan, de utólag is Boldog Mikut mindenkinek :) Remélem, mindenkinek ien volt :P



Most már, h befejeztem a poénkodást, ideje belevágnom a mondandómba :D Két dologban segítséget szeretnék kérni, egyben pedig én segíteni :P

1. Mindenhol azt olvasom, hogy ezzel meg azzal lepik meg a blogosok az olvasóikat karácsony alkalmából. Nekem semmi jó ötlet nem jutott az eszembe ( a slashen és a femaleslashen kívül, amitől Allie szívinfarktust kapna :D ) épp ezért szükségem lenne tőletek ötletekre. Hogy van-e vmi, amit szívesen olvasnátok. Előre is köszönet mindenkinek :)


2. Tudniillik, hogy a blogon Allie a dizifelelős, mivel én finoman szólva sem vok jó ebben :D Az is tudniillik, h több blogom van ( mert függőségben szenvedek :P ) Mivel Puszedlimnek is vannak saját blogjai, plusz suliba is jár, nincs sok szabadideje, és én nem akarom még azzal is fárasztani, h ide kellene fejléc vagy oda. Szóval... nem tudom, hogy ilyen előfordult-e már, de azt szeretném kérdezni, hogy vki lenne a dizifelelősöm más blogokon? :D VH az Allié, már ha nem koptat le :P Nem tudom, mit szokás ilyenkor felajánlani, vagy mondani. Lehet, senki se jelentkezik majd :D Akkor így jártam :D Na mindegy :D Ha vki megszánná ezt a szerencsétlent, nagyon megköszönném :D


3. Végre nem kérek, hogy lehet ez? :D Lassan befejezem a pofázást :D Vkinek nincs szüksége bétára? :D Végül is, most is kérek, szóval mindegy :D Vállalnék bétázást, ha vkinek kellenék :D

Amennyiben megszántad ez a szerencsétlent, és szeretnél neki segíteni a puszmo@gmail.com e-mail címre várja az adományokat :D Előre is köszi mindenkinek :)
e-mail: puszmo@gmail.com

Cupp cuppoltat titeket:    

Puszmó

1 megjegyzés:

AliceC írta...

Gyerek! Jól értem, hogy a VHra dizi felelőst akarsz felvenni? o.O Nem vagy elégedett velem? :'( Vagy nem? Mert összezavartál. A vhn rendezem a fejléceket illetve neked mindig szolgálatra készen állok, mert te vagy az én Maffinom, tudod :DDD.

Majd gyere msn-re :DD

Allie