2010. december 11., szombat

Facebook - Alice

Sziasztok!
Kedves olvasóim, újabb kéréssel áldozom felétek. Csináltam magamnak egy facebook profilt (Alice Carror néven, tetszik gombbal), több okból is.
A facebook elterjedtem, mint a twitter, így veletek si könnyebben gyorsabban kommunikálhatok.
A másik egy kicsit önzőbb ok. Olvastam egy marketing-könyvet, amely arról írt, hogy, ha valakinek van ilyenje, úgy könnyebben mennek a promóciós dolgok, lefordítva, kiadathatok így egyszerűbben könyvet.
Kérlek benneteket, aki olvas és van facebook profilja, dobjon lájkot és ismerjen meg. ne féljetek írni!


És olvassátok a frisst, ha még nem tettétek x)

2 megjegyzés:

Andy írta...

Szia!

Ez nagyon szép és jó, de sajnos nem lesz könnyebb kiadnod így egy könyvet, csak mert van egy facebook profilod, ahol azt hirdeted, hogy író akarsz lenni.
Az asztalra kell raknod hozzá valamit, és ha majd már van valami azon az asztalon, akkor kereshetsz meg kiadókat esetleg, akik talán ki fogják adni az írásodat, hogyha tetszik nekik, de NEM EZEN FOG MÚLNI!
Ha valaha mégis emiatt fedeznek fel téged, csak mert van egy ilyen profilod, akkor komolyan megemelem a kalapomat, de KIZÁRT dolognak tartom. Aki könyvet ad ki (mármint a kiadók vagy azok emberei) NEM így keresik az új írókat, nem ők fognak téged felfedezni, ha erre számítasz, neked kell megkeresned őket és utána járnod mindennek. Senki nem fogja a kezedbe adni sem azt a bizonyos könyvet, sem pedig az ismertséget, csak mert csináltál egy ilyen "marketingfogást".
És ezt nem bántásból mondom, csak tapasztalatból. Én is bejártam a csúnya utat, amit fent részletezek, és még úgy sem volt leányálom.
De ha ezt egy profillal akarod elérni...
Hát őszintén sok sikert kívánok neked hozzá! És főleg kitartást, meg türelmet, és azt, hogy ne őrülj bele a várakozásba!

Andy

AliceC írta...

Szívem, köszönöm a diszkrét támogatást, de ezekkel mind tisztában vagyok. Ha elolvastad figyelmesen, hogy mit kértem, láthattad, hogy ez csak marketing, egy üzleti fogás. Látnod kell benne értelmet, egyébként pedig olvastam, nem mellesleg nagyon menő dolognak tartom. Egyébként egy perc aggódni valód sincs barátom, biztos lehetsz benne, hogy kifogják adni a könyvemet, mert nem lehet másképp. Ennyi :D