2010. augusztus 2., hétfő

29. fejezet - Az enyém vagy

 Sziasztok. Meghoztam a kövi fejit :) + 18 :D Tom, h nem számít, de ki kell írni :D Jó olvasást :)



  ( Edward szemszöge)

Megölöm azt a szemétládát. Mit keres már megint itt? Ráadásul szorongatja Bella kezét. Szétverem a pofáját.
- Khm… - köszörültem meg a torkomat, mikor mellé értem. A kis féreg továbbra is szorította szerelmem kezét.
- Lennél szíves elengedni a kezét, vagy törjem el az összes ujjad, hogy végre elereszd? – morogtam rá. A kis mocsok végre vette a célzást, s elengedte Bella kezét, majd felém fordult.
- Minek ütöd bele az orrod? – kérdezte flegmán. Hát ez beteg! Tényleg ennyire szeretne megdögleni? Rajtam ne múljon.
- Ide figyelj, kisköcsög. – ragadtam meg inggallérját. – A múltkor nem tudtad felfogni, hogy kopj le a csajomról? Ha szeretnéd, átformázhatom az arcberendezésed.
- De vagány valaki. – csupán ennyit mondott. Nem vagány vagyok, hanem vámpír. Csak ezt te nem tudod. Egész nyugodt vámpírnak tartom magam – persze vannak kivételek. De ez a srác kurvára ki tud hozni a sodromból. Mintha csak erre lett volna kitalálva.
- Takarodj, amíg jó kedvemben vagyok. – néztem rá dühösen, majd lefejtettem ujjaim ingjéről. Néhány másodpercig mérgesen állt ellőttem, de aztán sarkon fordult, majd távozott a helyiségből. Még sincs elég vér a pucájában. Átugrottam a bárpultot, majd aggódva Bella felé fordultam.
- Jól vagy? – vettem kezét az enyémbe. Nem észleltem, hogy valami súlyosabb sérülése lenne, csupáncsak erősen szorította az a marha a kezét. Szerencséje.
- Nincs semmi bajom. Köszönöm. – hálásan nézett rám. – Csak úgy letámadott. Nem tudtam szabadulni előle. – kezdett el szabadkozni.
- Nyugodj meg! A biztonság kedvéért, azért jegelni kellene. – mivel a jég hátul volt, ezért megindultunk hátra. Egész végig Bellát néztem. Egy farmer miniszoknya és egy blúz volt rajta. Miért öltözik így a munkahelyére? Elfogott a düh, hogy bárki megcsodálhatta formás lábait. Hirtelen ötlettől vezérelve, a falnak nyomtam.
- Mit csinálsz? – kérdezte értetlenül.
- Miért öltöztél így? – kezem végighúztam az oldalán.
- Nem tetszik?
- Épp ez a baj. Hogy nagyon is tetszik. És szerintem másnak is. – lecsaptam ajkára. Nyelvünk izgató játékba kezdett. Kezem a blúza alá csúszott, kikapcsoltam melltartóját, majd gyengéden megfogtam a mellét. Bella felnyögött a kéjtől, és hozzám szorította a testét.
- Mit csinálsz, Edward? – kérdezte remegő hangon.
-  Akarlak. Ha meg akarsz állítani, akkor most tedd! – Bella szemébe néztem, s láttam, hogy izgatott. Szíve vadul vert, és szaporán lélegzett. Feltűrtem Bella blúzát, s lehajoltam, hogy megcsókoljam a mellét.
- Várj! – Bella a mellkasomra tette a kezét, hogy megállítson.
- Miért?
- Bárki megláthat. – nézett szét félénken, s bekapcsolta melltartóját. Nem bírtam leállni, és nem is akartam. Behúztam David irodájába, s magunkra zártam az ajtót.
- Nem tudom, hogy ez jó ötlet e …- kezdett bele Bella, de beléfojtottam a szót egy csókkal. 


   ( Bella szemszöge)

Úristen! Nem hiszem el, hogy mit csinálunk. De, hogy tudnék ellenállni Edwardnak? Most is, ahogy csókol. Az egész testem átjárja a kéj forró hulláma. Megszakította csókunk, s a fülembe suttogta.
- Szeretlek. Légy az enyém.  - Kezét lassan a fenekemre csúsztatta, kezeimet a nyaka köré fontam. A hamvas száját mézédes ajkaimra tapasztotta. Lassan nyelvét a számba csúsztatta. Halk nyögés hagyta el a szám, amikor Edward megsimogatta a mellem. A kezem lassan végigsiklott Edward testén. Egész lényem lángba borult, és tudtam, hogy nincs már visszaút. Levettem a pólóját, és becézni kezdtem a bőrét. Kezem egyre lejjebb vándorolt, és Edward felnyögött, amikor megérintettem férfiasságát.
- Vigyázz! – mondta Edward elfúló hangon. – Nem is tudod, mit teszel velem!
Mielőtt egy szót is szólhattam volna, magához rántott, és újra megcsókolt. Nyelve vadul és szenvedélyesen a számba hatolt, keze a fenekemre tapadt, és az ágyékához szorította csípőmet.
- Szeress! – nyögtem. Eszeveszettül kívánom. Edward szó nélkül ölbe kapott, és letett a kanapéra. Végigcsókolta az arcom, az ajkam, a nyakam, s közben lesegítette rólam a blúzt és a melltartót. A nyakamat cirógatta, és tenyerébe fogta meztelen keblem. Lehajolt, és szájával cirógatni kezdte a mellem. Beleremegtem a gyönyörbe, s átöleltem a nyakát. Edward a szájába vette, aztán megcsókolta a mellbimbóm. Felnyögtem a kellemes, izgató érzéstől. Az ajka végigsiklott a bőrömön, le egészen a hasamig. Lehúzta rólam a szoknyám, s a bugyim. Keze lassan végigkúszott a combomon, majd szemérmemet kezdte simogatni. Ujjait lassan engedte a kis párnácskák közé, amitől én szaporábban kezdtem venni a levegőt. Kicsit meglepődtem, de határozottan tetszett. Kezét fáradhatatlanul mozgatta bennem. A kényeztetésnek köszönhetően a csípőm vadul remegett. Próbáltam visszafojtani a kéjjel teli nyögésem. Nem túl sikeresen. Miután sikerült valamennyire kontrollálnom magam, rajtam volt a sor, hogy kényeztessem szerelmem. Végigcsókoltam az egész testét, majd lehúztam róla a nadrágját, s bokszerét. Kezemmel izgatni kezdtem. Nem tudtam, hogy jól csinálom e, hisz még sohasem csináltam ilyet. De szerelmem nyögései arról tanúskodtak, hogy folytassam. Aztán nyelvemmel kezdtem izgatni férfiasságát. Edward egy idő után megelégelte, visszafektetett a kanapéra, majd belém hatolt. Óvatosan megmozdult, én pedig átvettem a gyengéd és játékos ütemet. Végül nem bírtunk uralkodni magunkon. Edward mozdulatai egyre hevesebbek és gyorsabbak lettek, és én mind vadabban és féktelenebbül fogadtam őket. Dobáltam magam, testem ívbe feszült, körmeimet hátába vájtam, s újra és újra Edward nevét kiáltottam. Egyszerre éltük át a beteljesülést. Edward magához szorított, hangosan felnyögött, és én is felsikoltottam a gyönyörtől.
- Az enyém vagy. – csókolt nyakamba.
- Csakis a tiéd.


Ui: Minimum 13 komi :)

14 megjegyzés:

Süsü írta...

uhhh...
érdekes egy fejezet volt, annyi biztos. Csak egy picit rövid ;P
Várom a folytatást! XD

(:ClaryHerondale:) írta...

Ez nagyon durva volt! ( jó értelemben! ) Egy kicsit rövid volt, de szerintem ezt mindenki elnézi. ;P Pont jól jött a feji, mivel most baromira felb*sztam az agyam egy akkor hülyeség miatt ...
Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Csanita írta...

ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, nem semmi! Jól megcsűrted-csavartad az előző fejezetben a dolgokat, nem értettem: Rosalie mit akarhat Bellától, de végül, így sem nagyon! Tényleg a barátja akar lenni vagy csak kihasználja? Mindegy nagyon tetszett az előző és a mostani fejezet! Kérlek siess! Nagyon várom!
PUXD

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Kim írta...

Nagyon HOT :D
Tetszik, hogy Edward ilyen kis vad:P
Pusz

Unknown írta...

Szijja
Nagyon jó volt!!
Imádom ahogy írsz!!
Várom a kövit!!
Puszi Kitti

Viky írta...

Wáá!
Gyerekek hamar legyen meg a komi!
Tetszik kifejezetten tetszik :)

manóó írta...

huh, nagyon jó rész lett!
várom a kövit.
pus

Névtelen írta...

Nagyon jól sikerült leírnod, gratulálok, mert e nem egy könnyű feladat. Remélem hamar meglesz a 13 komi, mert nagyon várom a folytatást.
Tekla.* voltam.

Marietta írta...

Jó lett:)

Erzsi írta...

Szia,mindkét fejezet nagyon jó lett.Várom a folytatást.

Cynthia Cylise Cullen írta...

Ez aztán nem volt semmi!
Izgatottan várom a következő fejit!
Puszi:
Cylise

Kis csillag írta...

Szia!!
Nos hivatalosan is én vagyok a 13. komizó ugy hogy remélem hamar lesz folytatás!!
Király lett nagyon be jött :)
igy tovább!
Puszka : Kis csillag

Nana írta...

Uhhh
Ez erős lett!
De imádom!
Az utcsó két mondat azért a favorit!:D
De sztem téll non ott van
Oda vágott.
Szol non várom a fejit,h mi lesz Hannával meg stb.
Puszi
Nana