2010. augusztus 27., péntek

EM- 3. fejezet- Változások

Sziasztok :) Hamarabb hoztam a frisst :) Hannás részt Allie-nak ajánlom :D Remélem, örülsz neki :D Jó olvasást :)



   “Ha valamit nem szeretsz, változtass rajta! Ha változtatni nem tudsz, változtass azon, ahogy gondolkodsz róla! Csak ne panaszkodj!” (Maya Angelou)

„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.” (zen bölcsesség)

“Talán különös dolog ilyet mondani, de egyedül a fejlődésben, az átalakulásban és a változásban találhatjuk meg az igazi biztonságot.”
(Anne Morrow Lindbergh)

   ( Alice szemszöge)

A mellettem álló Edwardra pillantottam. Ő tudta, mi zajlik le bennem. Hirtelen a tekintetem elhomályosult, látomásom lett. A képkockák befejeztével, már tudtam a választ.
- Megismételné a kérdést? - intéztem szavaimat a nő felé. Kelletlenül felsóhajtott.
- Kijelenti-e Ön, Alice Marie Brandon, hogy az itt jelenlévő Edward Anthony Mason Cullen-nel házasságot köt?
- Igen, kijelentem. – Húztam ki magam. A nő Edward felé fordult. Látszólag jobban érdekelte az ő személye, mint én.
- Kijelenti-e Ön, Edward Anthony Mason Cullen, hogy az itt jelenlévő Alice Marie Brandon-nal házasságot köt?
- Igen, kijelentem. – Hangzott el bátyám válasza is.
- A rám ruházott hatalomnál fogva, önöket ettől a pillanattól fogva házastársakká nyilvánítom. Megcsókolhatja a menyasszonyt. – Húzta el a száját a nő. Kuncognom kellett rajta. Edwarddal egy gyors szájra puszit váltottunk egymással. Fura volt. Tök bizarr. A nő miután elvégezte a teendőét, távozott. Szóval mostmár hivatalosan is Mrs. Edward vagyok.
- Ha-ha. Nagyon vicces. – Morgott fel mellettem a „férjem”.
       

   ( Edward szemszöge)


Ezzel is megvolnánk. Király és férj lettem. Nem tudom, melyik a rémisztőbb jelenség. Mostmár mi hozzuk a szabályokat Alice-szel. Lesz néhány változtatás, az biztos. Carlisle gondolatai arról tanúskodtak, hogy elégedett. Jasper dühös és mérges volt. A katonáknak még mindig le kellett fogniuk őt. Emmett pedig… khm… Kibékült Rosalie-val, így visszatért a perverz éne. Nem hittem volna, hogy valaha is ezt fogom mondani, de hiányzott a perverzsége. Már úgy megszoktam.
- Hogy van a gerlepár? – Kezdett el vigyorogni.
- Mi van, el tudtál szakadni Rosalie nyelvétől? – Mióta kibékültek, nyalták-falták egymást. Néha a leggusztustalanabb helyzetekben. De most elnéztem nekik. Kivételesen.
- Ugye nem fogsz rámászni a húgira? Olyan kis törékeny szegény. Most befolyásolható állapotban van. Ha mégis egymásnak esnétek, ne felejtkezzetek el védekezni. Mekkora a méreted Edi fiú? Biztos találunk neked valamit. Mondtam neked bébi, hogy vegyünk nekik nászajándékot. Egy mikroszkópra nagy szükségük lesz. – Sóhajtott fel színpadiasan.
- És ugye nem Hanna előtt akarjátok majd csinálni? Bár, ha jobban belegondolok, jobb, ha még idejében felvilágosítjátok. Nem akartam elárulni nektek, de Damon szemet vetett rá. Mindig a szoknyája alá néz, ha játszanak. Mondtam, hogy ne tangát vegyetek neki. – Visszaszívom. Újra azt a komoly Emmettet akarom. Az tény és való, hogy Damon és Hanna nagyon jól összebarátkoztak. Kezdetben ugyan féltem, hogy Hanna vére milyen hatással lesz Damonra, de semmi jelét nem mutatta, hogy meg szeretné kóstolni. Így én is megnyugodtam. Együtt szoktak játszani. Most is valahol bújócskáznak. Hanna haragszik rám, amiért elvettem Alice-t. Az esküvőn sem akart részt venni. Nem tudta felfogni, hogy miért nem Bellát vettem feleségül. Elmagyaráztam neki mindent, de ő csak felháborodva ennyit mondott: „Akkor sem értem. Szembenézhetnél a gonosz bácsival. Te le tudnád győzni Edward bácsi. „ – Majd kiviharzott a szobából. Nem ilyen egyszerű a dolog. Azt mégsem mondhattam neki, hogy őt védem meg így a haláltól. Tehát most fasírtban vagyunk. Kicsapódott az ajtó, s berohant rajta Hanna, Damonnal a háta mögött.
- Haragszom rátok, de ha kellően megvesztegettek, esetleg megbocsátok. – Állt meg előttünk a kis csöppség. Szúrós pillantást vetettem Emmettre.
- Nem én voltam. – Emelte fel mindkét kezét maga elé.
- Miért mindig rágondolsz? – Kezdett el kuncogni Hanna. – A TV-ben hallottam. – Ühüm. Szerintem véletlenül kirepül a TV az ablakon.
- Eszedbe ne jusson Edward Cullen! – Kiáltott rám Alice. A francba! Nyelvet öltöttem rá. A kis pöttöm mindenbe beleszól.
- Először is, le szeretném szögezni, hogy új ruhatárat kérek. Nem kell semmi habos-babos, se rózsaszín. Farmert akarok és pólót. És tornacipőt. Láttam egy nagyon klasszat a TV-ben. És nem akarom, hogy próbababának használjatok. Fiús lány akarok lenni. Baseballozni akarok Emmett bácsival, és nem szeretném, ha ti visítoznátok, ha koszos lesz a ruhám. Fára akarok mászni. Kocsikkal játszani, békát kínozni. És… és harcolni is akarok. Olyan erős akarok lenni, mint Emmett bácsi. – Mesélte ujjongva az ötleteit. Alice és Rosalie, ha képesek lettek volna, most biztosan sírtak volna. A képmásukra akarták formázni Hannát. Mindketten durcás fejet vágtak. Még én sem bírtam ki kuncogás nélkül.
- Ez az én kiscsajom. – Kapta fel Hannát ölébe Emmett. – Emmett bácsi mindenre megtanít majd. – Kacsintott rá. Alice-ék segélykérő pillantást vetettek rám.
- Most mit csináljak? – Húztam meg a vállam. – Ha ez a kívánsága, tiszteletben kell tartanotok. – Belül fantasztikusan szórakoztam. Végre valaki, aki ellen mer szegülni Rosalie-éknak. Szívesen élveztem volna még ezt a pillanatot, de minél hamarabb túl akartam esni az új szabályok bejelentésén.
- Szólok mindenkinek. – Nézett rám Alice, majd távozott. Látta, mire készülök. Pár perccel később elkezdtek beszédelegni a katonák. Miután mindenki jelen volt, összeszedtem minden bátorságom, majd megszólaltam.
- Mint tudjátok, a mai naptól kezdve én lettem az új király. – Húgom mellettem megköszörülte a torkát. Semmiből sem tud kimaradni. – És ez a hölgy, aki mellettem áll, a királynő. Ezentúl mi döntünk majd mindenben. Úgy gondoltuk, szükség lesz néhány változtatásra. Elég régi szabályok uralkodnak itt a 21. századhoz képest. Korszerűsíteni szeretnénk a vámpír fajt. Fejlődésre van szükségünk. A köpenyeket elvetjük. Ha valaki küldetésre megy, és szükséges a köpeny viselése, akkor magával viheti. De itt kötelezővé teszem a ruha viselését. Alice és Rosalie mindenki stílusához megfelelő ruhát fog vásárolni. Azt is szeretnénk, ha megismernétek az embereket. Épp ezért vásárolunk majd TV-ket, Laptopokat, Mp4-eket, vagy amit csak szeretnétek. A technológia fejlődött, és nem élhetünk elbástyázva tőle. A fejlődésre szükségünk van.
- És ha valaki nem tartja be a szabályokat, azzal mi történik? – Kérdezte meg egy hang a tömegből. Tudtam, miért kérdezi. Carlisle a törvényszegőket halálbüntetéssel sújtotta.
- Büntetést kap. Itt nem halálbüntetésre gondolok. De higgyétek el, ha egyszer megismeritek ezeket az eszközöket, utána el sem akarjátok majd őket engedni. – Mosolyodtam el.
- Természetesen az a szabály is továbbra él, hogy nem fedhetjük fel magunkat az emberek előtt. De ez nem azt jelenti, hogy nem is élhetünk közöttük. Épp ezért elérkeztünk a legnagyobb változtatáshoz. Mindenkinek át kell térnie állati vérre. – Síri csend következett be. Mindannyiuk arcáról döbbenetet lehetett leolvasni.
- Ezzel nem értek egyet. – Lépett ki valaki a tömegből.

14 megjegyzés:

bogeszzz írta...

hali.
szuper lett.
Edward király.xD
ki az akinek nem tetszik jasper?
várom a kövit.
pux

AliceC írta...

Először is: MEGHALSZ! Azt hittem MSN-en megbeszéltünk, hogy kis Hannah nem te, hanem én leszek, s imádja majd a divatot! meg is örültem: erre szembesülök: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁA
EZ FIÚS LÁNY AKAR LENNI!!!!
Remélem elég kifejező volt, hogy MEGHALSZ! :ß
Na, de viccen kívül, ugye Jazzi lesz az? :ühh
És Emi ^^ Khm..... Ő már csak Emmett x"D (ez volt a legértelmesebb, ami tőlem telt hihi)
És Alice, az én kicsi, ici-pici, aranyos ki énem (manóm). Imádom :D
TETSZETT! Gratula :)

(:ClaryHerondale:) írta...

Imádlak! XD Hát Hannah beszéde nagyon nagy volt! És tuti, hogy Carlisle fog ellent mondani! De nem baj! Ez a Carlisle megérdemelné a halálbüntetést! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

d. írta...

Edward király, olaszországi király XDD
olyan jó lett :D
várom a kövit sietni vele :)

trixi írta...

Sziasztok!
Nagyon tetszett a fejezet!! :D
De fura Alice és Edward egy pár... vagyis nem ,de akkor is XD
Am csak nem Jasper kiabáltbe?? Vagy Xenia??
Várom a folytatást és hogy vajon mi van Belláékkal :D

Giwi írta...

Ááááá......nagyon jó!!!!Kövit!:P

Névtelen írta...

Edy fiú király meg férj xD kinek nem tetszik????Alice mitt látott ?Nagyon jóó lett !!!!!!!!sies a kövivel
puszii.Nellcsi

manóó írta...

nagyon szuper lett! :)
mien kis cuki Hanna, Emi majd megtanítja, nah arra én kíváncsi leszek :P xD
meg persze arra is, h ki lépett ki a tömegből, rem hamar megtudjuk.
pussz

Isabella írta...

Jaj itt abbahagyni?:O
Siessetek a kövi résszel léccy me kivi vok ki az a valaki:P
Puszi

Detty írta...

Szia!
Érdekes. Edward és Alice férj és feleség. Hanna besértődött. Ez cuki XD És fiús lány akar lenni! Whoa! A ruhás része jó, meg a TV-s is, de az nem tetszik a vámpíroknak, h állati véren kell élniük! Hm, kíváncsi leszek, ki nem ért egyet. Carlisle? Né, majd elfelejtettem! *szórakozottan a homlokára csap* Szájra puszi? S.O.S!
Pusy: Detty

Rora írta...

Szia:))
Na most Alice kiélheti magát, mindenkinek vehet új ruhákat. :D
Az a szájra puszi nagyon aranyos volt.XD
Ó és Hanna milyen kis vagány kiscsaj "békát kínozni". XDXD
Várom a kövit, puszi
Rora

Névtelen írta...

Nem írtam még komit, de most megérte!! nagyon tetszett a kis hanna * békát kínozni?? siess a kövivel petra

Cynthia Cylise Cullen írta...

Wáó!
Ez nagyon jó lett!
Várom a kövit!
Puszi:
Cylise

Devonne Crescent írta...

hűűű szuper lett!
Hanah!! :D:D
kíváncsi vagyok mindenre! főleg a következő fejezetre!
siess vele!
puszi niki