2010. augusztus 8., vasárnap

33.fejezet - Nem várt vendégek

 Tádáááááááááááám :D Kellett már egy kis izgalom, nem? :D Remélem, örültök majd neki :D Tudom, nektek ez nem sokat jelent, de CSÜTÖRTÖKÖN megyek Alliemhoz (L) Wííí, mi már non várjuk :D Nyíregyháza-Tatabánya :D Ennyit jelent nekünk :D Jó, nem csöpögök tovább :D Jó olvasást :) Szemet nem nézni :D



  ( Edward szemszöge)

- Ezt mégis ki találta ki? – küldtem szúrós pillantást Rosalie felé. Biztos ő a hunyó.
- Igen, én voltam. – mondta rezzenéstelen arccal. Profi, az hót ziher. – Hanna még sohasem volt ott, és egyszer szeretne eljutni oda. Miért ne vihetnénk el mi? Elvégre van pénzünk hozzá. Még suli előtt be tudjuk iktatni az utat. Most róla van szó, Edward. Nem rólam. Miért ne teljesíthetnénk egy kislány álmát? – Ezeket a szavakat biztos, hogy ő mondta? Ez nem lehet az a Rosalie, akit én ismertem. Nem vitték el véletlenül az UFO-k? Agymosás? Hőguta?
- Nem kell így méregetni. Megváltoztam. Te is tudod. – Akkor is furcsa. Pontosabban hátborzongató.
- Tényleg ezt szeretnéd? – fordultam Hanna felé. Elvégre mégiscsak róla van szó.
- Annyira boldog lennék, Edward bácsi. – felelte csillogó szemekkel. Hát ki tud ennek ellenállni?
- Jó. – egyeztem bele, mire jutalom tapsot kaptam.
- De! – emeltem fel a mutatóujjam. Jobb mindent előre tisztázni. – Ez az egész utazás Hannáért van. Szóval… - fordultam bátyám felé – nem Emmett maciért. Emmett maci a játékok közelébe se mehet. Nem akarok problémákat.
- Jaj, ne már! - háborodott fel az említett. – Miért nem?
- Mondjuk, mert összetörne alattad a hinta? Körülbelül hatvanszor akkora vagy, mint egy gyerek. Be se férnél semmibe.
- Azért nem vagyok annyira kövér. – húzta fel az orrát. – De ha nem tetszem neked, akkor ezentúl vigyázni fogok a vonalaimra. Csak Update nyuszik vérét fogom inni. Rám senki se mondja, hogy kövér.
- Nem kell a hiszti. Nem mész a közelükbe és kész. – Hogy lehet valaki ennyire gyerekes? Fel nem foghatom.
- Nem vagy az apám. Nem parancsolsz nekem. – Húzta fel a vállát bátyám.
- Ezért nem akarok én sehova se veletek menni. Mindig ez van. Miért nem lehetünk egyszer egy normális család?
- Mert talán nem vagyunk normálisak? – Kérdezett vissza Emmett.
- Akkor miért mennénk mi Disneylandbe? Tulajdonképpen mit is fogunk mi ott csinálni? Emmett felül egy póni hátára? Alice arcfestésen vesz majd részt? Én meg? Activityzzek? – Miért kell az ilyen hülyeségeket állandóan erőltetni?
- Csak magadra tudsz gondolni Edward bácsi, igaz? Az nem számít, hogy én mit akarok? – Kezdett el hisztizni Hanna. Rosalie 2, avagy a szöszi visszavág. Mi jöhet még ezután? Mellimplantátumok háborúja?
- Jó, ne menjünk. De akkor ne rajtam kérd majd számon, ha nem tudok majd megfelelően teljesíteni az iskolában. A vágyódás sok időt elvesz a gyerek idejéből. A koncentrációja se megfelelő. Ez az esemény akár még lelki traumát is okozhat majd nálam. A lelki trauma nagyban befolyásolni fogja majd a jellemfejlődésem. Ez az egész kihatással lesz az egész életemre. Akár bele is rokkanhatok majd. De nem baj. Akkor nem megyünk. – Folytatta tovább, és a végén még az orrát is felhúzta. Ezeket meg honnan a francból tudja? Még csak 6 éves, könyörgöm. Mintha betanulta volna ezt a szöveget. Á, Rosalie-ból ezt is kinézem.
- Megyünk. – Sóhajtottam fel. Elvégre van más választásom?
- Jaj, de izgulok. – Csatlakozott hozzánk Alice is. – 3 óra múlva indul a gépünk. Irány pakolni.
- Mi? Ilyen hamar? Még csak el se búcsúztam Bellától. – Azért ez már a pofátlanság netovábbja.
- Jaj, Edward. Csak 1 hétről van szó. Kibírod addig nélküle.
- 1 hét? Ezt senkise mondta nekem. – Ez csak engem háborít fel? Hát hová csöppentem?
- Mert nem kérdezted. – Öltött rám nyelvet Alice. A kis pukkancs.
- Nem érünk most erre rá. Sipirc, mindenki pakolni. – Csapta össze két tenyerét húgom. Mindenki készségesen elkullogott a szobájába, így hát én is így tettem.  Bedobáltam pár cuccot a bőröndömbe, majd felhívtam Bellát. Biztos ki lesz akadva. Mondjuk, megérteném.
- Szia, édes. Mizujs? – Már a hangjától elolvadok.
- Szia, kicsim. Hát ömm… izé… lenne itt valami… - Szedd össze magad Edward! Férfi vagy.
- Baj van? – Kérdezte aggódva. Gratulálok! Az év nyuszija díjat elnyernéd.
- Disneylandbe megyünk 1 hétre 3 óra múlva. – Mondtam ki egy szuszra. Hű! Bátorság 4ever.
- Jó szórakozást! Érezzétek jól magatokat! Add át üdvözletem a többieknek! – Mondta könnyedén. Ennyi? Semmi veszekedés? Semmi leordibálom a hajad a fejedről? Hát milyen nő ez? Legalább egy kis hisztit, kérem.
- Ömm… okés. Átadom nekik. – Nyögtem ki végül. Ez a férfi hiú büszkeségemet sérti. Ki hallott már ilyet?
- Edward. Gyere, indulunk. – Hallottam meg húgom hangját. Mi van? Alice-ék elkészültek 10 perc alatt? Ez az év vicce.
- Mennem kell! Majd hívlak. Vigyázz magadra! Szeretlek.
- Te is. Én is. Nem túl gyorsan hintázni, mert összekócolódik a hajad. – Kezdett el kuncogni.
- Nagyon vicces. Tényleg mennem kell. Szia.
- Szia.
Letettem, majd felkaptam a bőröndöm és leslattyogtam a nappaliba. Á, szóval ezért készültek el ilyen gyorsan.
- Hol van a bőröndötök? – Néztem körbe a nappaliban, de sehol semmi.
- El kell mennünk vásárolni. Nincs semmi göncünk, amit magunkkal vihetnénk. – Kezdett el panaszkodni Alice.
- Végül is az a 60 tonna ruha semmiség. Biztos nincs köztük elegendő 1 hétre. – Hangom gúnyosan csengett.
- Most nem érünk rá a hülyeségeidre. Igyekeznünk kell! – Kezdett el kifelé tolni húgom a házból. Ezért nem akartam én ezt. Mindig ez van. De a család, az család. Bármennyire is golyót repítenél mindegyik fejébe. Mondjuk, úgyse halnának meg, szóval tök mindegy. Csak vigyorogj! Talán úgy túléled.

  ( Bella szemszöge)

Edwardék ma este érkeznek haza. Végre! Már nagyon hiányzott. Meg meglepetésem is van számára. Miután elutaztak, csak nem múltak el a rosszullétek. És a menszeszem sem jött meg. Továbbra is zabáltam mindent és mindenkor. A hasam is kezdett növekedni. Anyáék szóvá is tették, hogy kicsit meghíztam. Ráfogtam arra, hogy kicsit sokat ettem mostanában, de majd lemozgom. Szerencsére bevették. Minden jel továbbra is arra mutatott, hogy terhes vagyok. De mivel a teszt negatív lett, ez képtelenségnek tűnt. Aztán elgondolkoztam. Ha tényleg terhes vagyok, akkor egy félig vámpír félig ember babát hordok a szívem alatt. Nem hiszem, hogy a teszteket erre találták volna ki. Szóval 99 %, hogy terhes vagyok. Már alig várom, hogy elmondhassam Edwardnak. Szándékosan azt tervezem előre csak, hogy beszélnem kell vele. Nem akarom, hogy Alice lelője a poént. Már csak 3 óra. Vajon örülni fog? Nagyon remélem.

   ( Edward szemszöge)

Bella nem tudja, de korábban jöttünk haza. Azt mondtam neki, hogy csak nyolcra érünk haza, de három órával korábbi géppel érkeztünk. Meg akarom lepni. Már nagyon hiányzik. Ez az 1 hét viszonylag simán telt el. Leszámítva kisebb károkat – amiket ki kellett fizetnünk, és amik természetesen Emmett hibájából keletkeztek – minden zökkenőmentesen ment. A lányok is boldogok, mert vásároltak dögivel, Hanna is boldog, mert eljutott Disneylandba, Emmett is boldog, mert végre megkapta Rosalietól, amit akart, és én is boldog vagyok, mert egy ideig nem nyaggatnak majd. Mikor leparkoltam a ház előtt, ismerős vámpír illat csapta meg az orromat. Nem, ez nem lehet. Hogy találtak ránk?
- Edward, te is érzed? – Kérdezte rémülten Alice. Már késő volt a meneküléshez. Körbekerítettek minket. Mindannyian kiszálltunk a kocsiból. Rosalie szorosan magához ölelte Hannát, aki reszketett a félelemtől.
- Nocsak, nocsak! Kiket látnak szemeim. Hiányoztunk nektek? – Kérdezte gúnyosan Carlisle. Ki akartam olvasni a gondolataiból, hogyan bukkantak ránk, de szándékosan nem gondolt rá. A francba! Körbenéztem, de nem találtam kibúvót. Végünk. Nincs menekvés.
- Hogy találtatok ránk? – Legalább tudjam. ki vagy mi okozta a vesztem.
- Volt egy kis segítségünk. Lépj elő, drágám. – Carlisle parancsára a tömeg egy része kettévált, és kilépett Xénia. Xénia? Rosalie barátnője? Már semmit se értek.
- Xénia? – Kérdezte döbbenten Rosalie. – Hogy tehetted ezt? Hisz barátnők voltunk. Képes voltál elárulni? De miért?
- Barátnők? – Nevetett fel Xénia. – Ugyan már! De sokkal egyszerűbb lenne, ha inkább bemutatkoznék. Megkönnyítené a dolgunkat. Az igazi nevem Brittany Dawson.  – Felkaptam rá a fejem. A többieknek ez a név semmit sem mondott, de nekem annál többet.
- Még mindig nem értem. – Felelte értetlenül Rosalie.
- A menyasszonyom. – Suttogtam magam elé.


Ui: Ha vki nem értené a fejit, elárulom, h nem írtam le Disneylandet, ugrottam az időben 1 hetet :D Komi határ :) Pusszantás :)

19 megjegyzés:

Valöriee írta...

Első első első *-*

nagyon nagyon tetszett(: Mond hogy rosszul értettem hogy a Xénia vagyis Britthany Edward menyasszonya....folytatást most(:

nellcsi írta...

ááá durva Bella terhes Carlisle megtalálta őket előkerült egy eltitkol menyaszony mik lesznek még itt OMG non durva várom a kövit puszii.

Natalie írta...

nagyon jó lett!
carlisle tiszta aro 2 lett!
bella terhes edwardnak meg van menyasszonya!azta
siessetek lécci!!

sok puszit és ihletet nektek

Natalie

manóó írta...

huh, tényleg izgis rész lett!
itt van bonyodalom, remélem hamar hozod a frisst, mert kíváncsi vok.
egy égből derült menyasszony. kíváncsi vok, h alakítod ki a továbbiakat. :) nagyon jó fejezet lett!! :)
pusz

Mixie írta...

WÁHÁHÁHÁÁÁÁÁÁ
IMÁDTAM! Jesszus! A menyasszonya? Mi fog ebből kisülni.... És Bella!!! :DDDD
Várom a következőt, pusza

Csanita írta...

Te boszorkány! Most alig kapok levegőt, mert meglepődtem és meg ijedtem! Milyen menyasszony? Ne csessz már ki így velünk, de amúgy imádtam! Várom a kövit! Siess!
PUXD

Viky írta...

A mennyasszonya? most mi lesz Bellával hogy fognak ki keveredni ebből?
Jézusom a végéra akörmömet rágtam!
Kérlek hamar legyen kövi (ide egy könyérgő arc)!!
Pux Viky

Névtelen írta...

Azta, na erre biztosan nem számítottam! Jesszus ez lesokkolt! Mi lesz még itt? Várom a folytatást puszi Rose

Erzsi írta...

Szia,nagyon király lett.Most nagyon megleptél.Kiváncsian várom a folytatást.

Rora írta...

Szia:))
ÁÁÁÁÁÁÁ Bella mégis terhes!!!
Miért pont most jött meg Carlisle, na és hogy Edwardnak menyasszonya volt!? Ebből mi lesz?
Gyorsan kövit, Puszi Rora

Nana írta...

Pillanatnyi helyzet jelentés: Nana a fejét veri teljes erőből az asztalba és közbe azt kiabálja h :NE!H LEHETSÉGES EZ!NEM!NEM!NEM!CSAK ÁLMODOK!EZ EGY ROSSZ ÁLOM!IGEN EZ CSAK IS AZ LEHET!
Szóval ki vok akadva.
Őt akarják hozzá adni Edwardhoz,és az egész segítek mert bnőm vagy hadműlet csak álca volt...
Hát ezen nem is húznám fel magam -.-
HA BELLA NEM LENNE TERHES!!!!!
TERHES,TERHES.szol csak h tiszta legyen a víz.KELL EGY VÁMPÍR,H ÁTVÁLTOZTASSA ÉS NEM HALJON MEG!
Nah pedig mostanában az ennél durvább fejik nem hoztak ki a sodromból de ez így összegyűlt és ez volt a végső döfés!
Hát ez kész...
Jah és akk a ráadás csak úgy ajándék bónuszként: Hanna
Szol én befogtam
Nana voltam

Cynthia Cylise Cullen írta...

Wáóóóóóóóóóóóóó!
Erre nem számítottam!
Ha ezt Bella megtudja...
Siessetek! Siessetek!
Légyszi!
Köszi, puszi:
Cylise

Unknown írta...

Szijja
Nagyon durva!!
Kíváncsi vagyok h mi lesz!!
Várom a kövit!!
Puszi Kitti

Rosella írta...

Na ne már!
Miért jött ide ez a rohadt szuka?!
Mármint miért pont most toppant be!
És Bella miért terhes?! Ez nagy teher..
Jajj, most halálra izgulhatom magam!:(
De mit is vártam tőled Puszmó!:D
Sokpuszi:Rosella

rita írta...

miért kellett
nekik meg jeleniük
már alig várom a
következő fejezetet

Detty írta...

Bakker!
Pedig már kezdtek elrendeződni a dolgok... Bella mégis terhes? Yeah!
Siess a kövivel!
Pusy: Detty

Kim írta...

Hülye Edward :S:S
Szegény Bella meg terhes..:S Ajj mi lesz itt?
Folytatást! :D

Marietta írta...

Na szép..(N)
Feleslegesen húztam fel magam ezen a fejezeten:S

d. írta...

atya úr isten O_O
menyasszony? miii? az nem lehet! nemár :'(
remélem minden a helyére kerül :\ :)
am kurvajó feji lett :D
várom a kövit :)