2010. augusztus 9., hétfő

34.fejezet - A búcsú

Sziasztok. Meghoztam a fejezetet. Hát, nem vagyok túl jó a búcsúzkodásban, az érzelmek kifejezésében :D Remélem, azért túlélhető :D Jó olvasást :) 




"Az elengedés azt jelentette, hogy elfogadja a megváltoztathatatlant. Hogy nem próbál meg belekapaszkodni a reménybe azért, hogy a sorsát megváltoztassa. Nem harcol a végzet magasabb rendű erői ellen, és nem akarja, hogy azok meghajoljanak az akarata előtt. Nem könyörög megváltásért, azt feltételezve, hogy ő jobban tudja. Az elengedés azt jelentette, hogy elfogadja azt, amit a sors kiszabott rá, és felismeri, hogy a szabad választás az egyetlen út, a végzet pedig megmásíthatatlan.
Nincs alkudozás. Nincs irányítás. Egyszerűen megadja magát, és elfogadja, hogy az, akit szeretett, többé már nem része a jövőjének, és ez ellen nem tehet semmit."

( Rosalie szemszöge)

- A menyasszonyod? – Kérdeztem értetlenül Edwardtól. Nem válaszolt, csak nézett maga, és azt suttogta, hogy ez nem lehet.
- Valaki elmagyarázná nekünk is, hogy mi folyik itt? – Szólt közbe Emmett. Hát igen! Az én macikám mindig kíváncsi.
- Majd én. – Vette át a szót Xénia vagy, hogy is hívják. – Arról mindannyian tudtok, hogy Edward a trón várományosa. – Megvárta, míg bólintunk, majd folytatta.
- Carlisle azt is elmondta Edwardnak, hogy ahhoz, hogy elfogadják az uralkodását, meg kell házasodnia. Gondolom, nem kell ecsetelnem, hogy a Románok ötlete volt ez a kis házassági ajánlat. Ezelőtt még nem találkoztunk a jövendőbeli férjemmel, de én nagyon jól ismerem. Hála Rosalie drágának. – Kacsintott rám. – Mikor csatlakoztam hozzátok, szándékosan más nevet használtam. Abban állapodtunk meg Carlisle-val, hogy csak a nevem oszthatja meg Edikével. A gondolataimból nem tudta kiolvasni ki is vagyok valójában, ugyanis nem fordított rám különösebb figyelmet. Itt jött a képbe drága barátném, aki mindent megosztott velem.
- Hogy érted azt, hogy mindent? – Kérdezte tőle Alice.
- Minden mindent. Az egész életeteket. A legkisebb titkaitokat is tudom. És még észre sem vette, hogy mindent kifecsegett nekem. Hogyan is vette volna? Hisz csak magával foglalkozott. Könnyebb volt kijátszani, mint egy játékbabát.
- Akkor azt is ő árulta el, hogy most itt vagyunk? – Kérdezte húgom. Meg sem tudtam szólalni. Sokkolt az egész. Hogy lehettem ennyire hülye? Tényleg minden ott von az orrom előtt, csak nem vettem észre. Hogyan is vettem volna? Lefoglalt az, hogy magamat nézzem a tükörben. Tényleg egy felszínes dög vagyok. Egyáltalán vannak értékeim a testemen kívül? Nem nagyon tudom elképzelni.
- Persze. Ki más? – Harsány nevetésben tört ki. A ringyó. Bárcsak darabokra szaggathatnám. Körbepillantottam. Az én macikám szomorúan nézett rám. Pontosabban csalódottan. Vagy talán kiábrándultan? Már neki is elege van belőlem. Végül is megértem. Elvégre egy elviselhetetlen szipirtyó vagyok.
- Ja, és hogy van Bellácska? – Kérdezte Xénia Edwardot. Bátyám felkapta a fejét, és dühös pillantást küldött felé. Az a némber csak nevetett. Élvezte a helyzetet.
- Róla meg honnan tudsz? – Szűrte ki a szavakat bátyám a fogai közt. Xénia nem válaszolt, csak a fejével felém intett. Edward rám nézett. A szemében mérhetetlen undort fedeztem fel.
- Hogy voltál erre képes, cica? Hát neked már semmi sem szent? Hisz a családod voltunk. Elég volt. Betelt a pohár. Ideje megtudnod az igazságot. Állandóan csak magaddal foglalkozol. A legfontosabb személy az életedben az saját magad. Egyáltalán tudod, mi az, hogy szeretet? Önzetlenség? Szerintem ez neked az idegen szavak szótára. Engem sem tiszteltél. Nem néztél semminek. Remélem, most boldog vagy. Ugye boldog vagy? Most mindenki csak téged néz. Te vagy a középpontban. Élvezed? – Kelt ki magából Emmett.
- Várjunk csak! Kell még neked valami. Taps. Ugye tapsot akarsz? – Ütötte össze két tenyerét. – Hát ez fantasztikus! A hercegnő megkapta végre, amit akart. Undorodom tőled. Mélységesen megvetlek. Végeztem veled. Örökre.
- Emmett… - Igaz, hogy nem tudok sírni, de az igazi könnyek befelé folynak, nem igaz? Ha a külvilágnak nem is tudtam megmutatni, mennyire szenvedek, a fájdalom belül szétvetett. A szívem vérzett. Hannára néztem, akinek arcán aprócska könnycseppek folytak végig. Csalódottan nézett rám, majd intett, hogy engedjem el. Kimászott az ölemből, majd Alice-hez futott. Már ős is megvet.
- Nem mondtam el neked, hogy Forksba jöttünk. Akkor mégis honnan tudod? – Ez az egy kérdés foglalkoztatott.
- Mikor felhívtál, hogy nem folytatod tovább a mi kis tervünket, mert megkedvelted Bellácskát – itt elhúzta a száját – cselekednem kellett. Megkértem Tiffanyt, hogy használja rajtad a képességét. Kiszedte belőled az információt, amire szükségem volt, majd kitörölte az emlékezetedből. Ezért nem emlékszel rá, hogy köptél.
- Miféle terveteket? – Kérdezte dühösen Edward.
- El akarod mondani nekik te? – Kérdezte tőlem Xénia, de amikor látta, hogy nem szólalok meg, folytatta. – Rosalie azért akart közel férkőzni Bellához, hogy minél több információt megtudjon róla. Így könnyebb lett volna tönkretenni a kapcsolatotokat. De ez a hülye megkedvelte. Ezt nem hagyhattam. Amúgy gondolom, sejtitek, hogy ez az én ötletem volt.
- És most mi lesz? – Kérdezte rémülten Alice. Mi az, nem látja előre?
- Blokkolják a képességét. – Válaszolt a ki nem mondott kérdésemre Edward.
- Nos, ez így igaz. – Vette át a szót Carlisle. – Gondolom, mondanom sem kell, hogy nagy csalódást okoztatok nekem. Ezért büntetést érdemelnétek. De amilyen nagy szívem van, megkíméllek titeket tőle. Mindannyian hazamegyünk, és mindenki teljesíti a kötelességeit. Csupán ennyi lesz a dolgotok.
- Miféle kötelességek? – Kérdeztem felháborodva.
- Roppant egyszerű dolgok. Edward elveszi feleségül Brittany-t, és átveszi a trónt tőlem. Végre megpihenhetek. Jasper továbbra is a hadsereg kiképzésével fog foglalkozni. Alice visszamegy a férjéhez, és teljesíti asszonyi kötelességeit. Emmett csatlakozni fog a testőrséghez. A fizikuma megvan hozzá, és végre hasznát is vesszük majd. Te, kedvesem, az ételt fogod szállítani. És mindannyian visszatértek emberi vérre. A vámpírok vezető családja nem lehet gyenge család. Az állati vér pedig azzá tesz titeket.
A szavai olyan egyszerűnek tűntek. Mintha ez lenne a természetes. Tényleg ezzé akart válni? Egy kegyetlen vámpírrá? Hová tűnt az emberi életeket megmentő Carlisle Cullen? Hová tűnt a boldog, kiegyensúlyozott családom? Minden elveszett, ami egykor jellemzett minket. És én nem vettem észre. Mekkora egy egoista majom voltam. És miért nem ellenkezik senki sem? Alice, hogy tud egy helyben állni? Na, és Edward? Most kényszerítik arra, hogy hagyja el a szerelmét és vegyen el egy másik nőt. És ő mit tesz? Csak néz maga elé és hallgat. Mi történt mindenkivel?
- Na, és Hanna? Vele mi lesz? – Eszembe jutott, hogy róla nem esett szó.
- Megöljük. – Terült el egy hatalmas vigyor Xénia arcán.

   ( Bella szemszöge)

Még csak 6 óra. Még 2 óra, míg Edward megérkezik. Addig megbolondulok. Muszáj valamit csinálnom. Mára szabadnapot kértem. Az egész estét szerelmemmel akarom tölteni. Elmegyek kocsikázni. Közben benézek hozzájuk is. Hátha hamarabb hazaérnek. Felvettem egy bő ruhát, meg egy torna csukát. A ruha eltakarta a hasam, így észre se venni, hogy megnőtt. Nem akarom, hogy Edward idő előtt megtudja. Akkor elmaradna a meglepetés ereje. Elköszöntem anyától, bepattantam a kocsimba, majd Edwardékhoz hajtottam. Ha nincsenek még otthon, teszek egy kört a városban, majd visszamegyek. Utálok várakozni. Már messziről észrevettem, hogy mennyien állnak a házuk előtt. Vendégség van náluk? Ezt nem is mondták. Kiszálltam a kocsiból, majd átfurakodtam a tömegen. Mennyi ember! Jobban mondva vámpír. Edwardék ott álltak középen. Mindenki olyan feszült volt. Körbenéztem, és a minket körbevevő vámpírok szinte csorgatták a nyálukat rám. Hát, eddig el is felejtettem, hogy én táplálék is lehetek számukra. Én csak lazán belibbentem ide, miközben vagy húszan rám ugorhattak volna. Szemeik feketén csillogtak. Ez talán nem túl jó jel. Mindegy, itt vannak Alice-ék. Ők úgy sem engednék, hogy elfogyasszanak vacsorára.
- Szia, édes. – Csókoltam volna meg Edwardot, de ő elhúzódott. Mi a franc?
- Bella, beszélnünk kell. – Lépett egy gyönyörűséges vámpírlány mellé. – Ő itt Brittany. A menyasszonyom.
- A menyasszonyod? – Kérdeztem hüledezve. Végignéztem az említett személyen. Igazán gyönyörű jelenség. Összehasonlításra sem vagyok érdemes vele szemben.
- Nézd, Bella. Össze fogunk házasodni. Én csak megijedtem kicsit a házasságtól, ezért jöttem el otthonról. Egy kis nyári kalandra vágytam. Ennyi voltál számomra. Egy kis nyári kaland csupán. Brittany-t szeretem. – Arca rezzenéstelen volt, miközben kimondta ezeket a szavakat. Mint egy jég. Szemernyi tapintat sem volt benne. Képes az arcomba vágni mindenki előtt, hogy csak szórakozott velem. Egy ilyen érzéketlen tuskó biztos nem lesz a gyerekem apja. Jobb is így, hogy nem tudja. Ő úgy se ismerné el a picit, a gyerek meg csak szenvedne az apja miatt. Mindenkinek jobb lesz így. Majd én egyedül felnevelem ezt a kis csöppséget a hasamban.
- Legyetek boldogok. – Küldtem egy szánalmas mosolyt feléjük. A lány csak vigyorgott. Látszik rajta, mennyire boldog. Az a kretén továbbra is ugyan úgy állt ott. Semmi érzelem az arcán. Egy percig gondolkoztam azon, hogy elbúcsúzzak a többiektől, de rájöttem, hogy ők is tudtak Edward menyasszonyáról, mégsem szóltak. Tehát felesleges lenne a búcsúzkodás. Keménynek kell tűnnöm. Mintha meg sem rendített volna az, amit az előbb hallottam. Pedig elvesztésének végtelen súlya úgy borult rám, mint egy szögekkel teletűzdelt palást. Ezernyi apró szúrás, fájdalom és szomorúság volt csak, ami várt rám. Menekülésre vagy enyhülésre nem számíthattam, nem lelhettem békét, könyörületet vagy vigaszt semmiben. Az lettem, ami mindig is voltam: végtelenül magányos nő abban a világban, amelyet teremtettem. Átfurakodtam a tömegen, majd elhajtottam. El innen. El attól a családtól, aki végleg megpecsételte a sorsomat. A család, aki örök magányba és szenvedésbe taszított.

Ui: Komi határ :)

22 megjegyzés:

manóó írta...

nagyon jó rész lett!
szegény Bella, és persze Edward..
de Bella h fogja megszülni, ha nincs más vámpírismi a közelben?!
kíváncsi vok a frissre, remélem hamar hozod.. :))
puszi

Névtelen írta...

Meghogy menyaszony???? EDward teljesen hulye!!!!!!! Bellat csak ugy ott hagyni. Ha ez.... Nme talalok szavakat. Felvagyok haborodva!!!! Azert remelem a vegere minden jora fordul, mert nem szerettem a nem Happy Endet.

Panna írta...

ÁÁÁÁÁÁh áh wow áh... ( a haját tépi)
Ez most mért kellet? ( sír dühében)
Komolyan nem lehetne egy kis családi idil? ( Beverte a kezét az asztal jobban mondva belevágta)
gonosz szipirtyó nőszemély te... mért kell megcsavarnod a történetet ? Lehetett volna egy pici baba majd átváltoztatás és végül jön Carlisle és akkor fel enged. Happy End... de így most mi lesz? jönn viktória és jön a baba? vagy a Denail család segít? vagy meghall Belluska?

Viky írta...

Jézusom ez szomorú ez nekem nem nagyon jön be !
És mivan ha Bella tényleg terhes velük mi lesz?
És az is bisztos (sztem) hogy mind ketten ugyan ugy szeretik egymást!
Remélem hamar tul jutnak ezen,nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!
Ez igy nem jó mért nem lehetett volna csak kisebb bonyodalom :( :( ahh!
Ez van !!
Várom a kövit!
pusz Viky

ui: bocs a hosszú szövegért

Morcoska írta...

:'(
Ez annyira szomorú!
Most mindenki szenvedni fog!
Ez szörnyű!
Szerintem ha nem találkozik Bella hamar vámpírral akkor csak a hasábamn növekedő fiuban bízhatunk!
csak ő tudná akkor átváltoztatni!
De szerintem ez jó fejezet lett!
Még ha szomorú is!
remélem hamar jön a friss!
Üdv.:Rékuci XD

Kim írta...

Nem akarom.....:S
Szegény Bella! Hülye Edward...persze értem én, hogy miért mondta, de...akkor is..
Nem tudom mi lesz, de nagyon várom. Remélem Edward valahogy el tud menekülni!
Pusz

nellcsi írta...

Na Eddy teljesen elcseszet mindent Carlile non meg változot .Tök szomorú lett a vége Bella h szüli meg a gyereket.Várom a kövit puszii

Csanita írta...

Mi? Ne már! Ne csináld ezt velünk! Edward, vagy a többiek pedig tényleg csak álltak úgy ott, mint akik elfogadják a sorsukat! Én ezt nem értem! Hiányzik Esme! Nem, egyszerűen Carlisle nem lehet ilyen, egy lelketlen szörny! Legszívesebben most mindet leköpném, bocs, sokat stresszeltem az utóbbi időben! Amúgy nagyon jó volt!
PUXD

Névtelen írta...

Jaj, szegények...Olyan rossz! Nagyon várom a folytatást, meg persze, nagyon kíváncsi vok h mi fog történni Edwardékkal!

Varga Vivien írta...

ááááá..én sokkolva ülök, és egy mosolyt se tudok magambol kicsikarni per pill..
:S:Sistenem.. nem igaz... hogy lehet.. na és Carlisle hogy változhatott meg ilyen szinten?? és áá.. énmár mind1.. szegény Bella.:(
ÉS Hanna. ugye nem elsz semmi baja.. ne legyen:S:S.áá..

jöjön gyors a kövi:S:)
Puszii:)

Kiki95 írta...

hát én mostanába találtam az oldalt és naon tetszik a töri még annak ellenére is hogy nagyon nehezemre esik a gonosz szerepében elképzelni carlislét mert nekem ő a kedvenc szereplőm de nagyon jó az az írásod és ez a fejezet nagyon szomorú de remélem majd jóra fordulnak a dolgok.
:)=)

Detty írta...

Jesszusom! Muszáj volt ezt?!! Remélem, tudod, hogy hogyan hozd rendbe a dolgokat! Siess a kövivel! *toporzékol* Am naon jó lett XD Csak ez a sok izgalom nem tesz jót szívemnek XD
Pusz: Detty

trixi írta...

Szegények :O
Hogy lehet Carlisle ilyen kegyetlen??!! Hova tünt a jó énje??!
Most akkor Bella teljesen egyedül mard egy félig vámpír gyermekkel a hasában?!
Remélem egyszer még jóra fordulnak a dolgok :(
Várom a kövi fejezetet

Valöriee írta...

Drága édes Puszmókám hogy tehetted ezt velünk??!!

Mond azt, hogy Carlisle is észhez tér....mert ha nem akk Bella meghal...:( :(
Nem teheted ezt velem/velünk...siess a kövivel(:

Puszi Valöriee

rita írta...

nagyon jó lett
és remélem minden
megoldódik szegény edward
és bella alig várom már
a következő fejezetet

Névtelen írta...

szegény Bella...
ilyen kegyetlenséget *szipp szipp*

Rora írta...

Szia:))
EZ ŐRÜLET!!!
Hogy tehetted ezt velük és velünk???
Méghogy nyári kaland? Jó tudom, hogy csak így mentheti meg Bellát, de akkor is... "mérgesen néz"
Mi lesz így Hannaval, őt biztos nem engedik bántani Edwardék.
Gyorsan kövit, puszi
Rora

Erzsi írta...

Szia?nagyon jó lett.Szegény Bella,most mi lesz velük?Kegyetlen vagy.Remélem Calisle azért idővel észhez tér,mert igy nem szeretem őt:( Kiváncsian várom a kövit.

demon írta...

szia szegény ed anyakába várták a ribit rose egy idióta emnek igaza van gratula
puszy

Bella írta...

ááááááááááá ez a fejezet tényleg hihetetlen volt!
habár nekem sem tetszik annyira hogy ennyire szomorú!
mi lesz igy bellával? és a többiekkel? na és hanna? én még azt sem bánnam ha mondjuk bellára biznák rá csak maradjon életben! és a gyerek hogy,hogy egyiknek sem jutot eszébe hogy bella terhes? mert ha jól emlékszem akkor azért ájult el edward nem? de ha nem akkor bocs.
na de már nagyon várom a kövi részt!

Cynthia Cylise Cullen írta...

WoW!
Na ne már!!!!!!!!!!!!
Hülye, hülye, hülye, hülye!
Most őszintén, milyen dolog ez?
Tiszta depi end!
Lécci frisset!
Puszi:
Cylise

Isabella Cullen írta...

Szia nagyon sajnálom őket mi lesz most szegényekkel és, hogy fogja ez után Bella megszülni a kicsit?


Isabella Cullen