2010. július 16., péntek

13. fejezet- A pénz

Megjöttem :D Na, szerettek? :D Erre választ várok :D Függővég :D De nyugi :D  7 körül hozom a kövit :D Na, szerettek? :D



  ( Bella szemszöge)

Miután Edward elment, én is hazarohantam. A kocsiban alig bírtam a könnyeimmel. A szobámban már szabad folyást engedtem nekik. Nem, nem lehet. – vágtam le magam az ágyra. Megint sírok. Egy pasi miatt. Nem, még egyszer nem. Még Edwarddal sem.


 ( Edward szemszöge)

Vadásztam. Vadásztam és vadásztam. Szükségem volt valamire, hogy lenyugodjak. Most mégis mit tettem? Mitől változott meg a helyzet fél perc alatt?  Nők! Ki érti őket? Eléldegéltem én eddig nélkülük, szépen, nyugodtan. Semmi probléma, semmi idegesség. De nem! Nekem szerelmesnek kell lennem. Hogy én lehessek Edward Idióta Cullen. A kis puli, aki kullog utána, de ő csak nevet rajtam. Jó, nem nevet, csak nem tud dönteni. Pedig roppant egyszerű: igen vagy nem. Miért kell ezt ennyire megbonyolítani? Nem értem.


   ( Alice szemszöge)

Döntött. Bella döntött. Visszautasította. Hát vak ez a lány? Edward oda van érte. De valami oka csak lehet, hogy ennyire fél a szerelemtől. De vajon mi? Ezért vagyok én itt. Hogy kiderítsem. De el kell rejtenem Edward elől a gondolataimat. Ő biztos ellenezné. De kit érdekel a véleménye? Hazajön. Gondolnom kell valami másra. De mire? Találj ki valamit Alice, találj ki!

  ( Edward szemszöge)

Amikor hazaértem, Alice a nappaliban ült, s Emmett még mindig a sarokban állt.
- Miért van Emmett még mindig a sarokban? – ültem le húgom mellé. Amíg beszélgetünk, addig se gondolok Bellára.
- Mert ijesztgette Hanna-t, meg rémtörténeteket mesélt neki.
- Nem is igaz. - morgott az orra alatt bátyám.
- Azt mondtad neki, hogy a nyaki ütőeréből innál, mert közbe éreznéd a haja illatát. Beteg vagy.
- Értem. – sóhajtottam fel. Nem igazán tudtam rájuk koncentrálni. Csak Bella járt a fejemben, s a majdnem csókunk. Vajon milyen lett volna?
- Edward, figyelsz rám? – integetett a szemem előtt húgom.
- Mi? Mit kérdeztél?
- Azt mondtam, hogy holnap bemennék a városba Hannával. Nem gond?
- Nem, persze, hogy nem.
- Egyébként Hanna csinált neked valamit.
- Mit?
- Fent van a szobájában, nézd meg! Szerintem tetszeni fog. – mosolygott rám Alice. Hanna még aludt. Olyan édes volt. Lerúgta magáról a takarót, ezért betakartam. A hajnali napsugár már besütött az ablakon. Az asztalon rajzok tömkelege feküdt. Mégis tudtam, melyiket szánta nekem. Ez volt a legtetején. Hanna a nyakamban ült, körülöttünk fák és virágok. Mindketten mosolyogtunk. Pár percig csodáltam ezt a remekművet, majd visszatettem. Reggel úgy is ideadja nekem, s akkor láthatom a mosolyt az arcán.
- Jó reggelt, álomszuszék. – bújt az ölembe reggel Hanna.
- Szia, Edward bácsi. Csináltam neked valamit.
- Nekem? Mégis mit? – kérdeztem kíváncsian.
- Ezt. – nyomta a kezembe a rajzot. – Tetszik? – izgatottan várta a választ.
- Hogy tetszik-e? Hisz ez egy remekmű. Köszönöm. – mosolyogtam rá.
- Szívesen. – nyomott puszit arcomra. Megkordult a gyomra, amire elpirult.
- Éhes vagyok.
- Azt hallottuk. – kuncogott rajta Alice. – Na, gyere. Megreggelizünk, se bemegyünk a városba. Ha már vásárolni nem tudunk, legalább nézzünk szét.
- Miért ne tudnál vásárolni? – lépett be az ajtón Emmett. Most tért vissza a vadászatról. Végre letelt a büntetése. Bár, szerintem hamar vissza fog kerülni a sarokba.
- Mert nincs pénzünk, te lüke. Szerinted Edward miért dolgozik? – forgatta meg a szemét húgom.
- Nekem van pénzem. – jelentette ki könnyedén bátyám.
- Tessék? – kérdeztük egyszerre Alice-szel.
- Mi van? – értetlenkedett Emmett.
- És ezt eddig miért nem mondtad?
- Mert nem kérdeztétek. – húzta fel a vállát. Alice elé lépett.
- Te idióta. – adott neki egy taslit. Hannával jót kuncogtunk rajta.
-  Áú. Ezt miért kellett?
- Mert idióta vagy. – adott neki Alice még egyet.
- Szerintem megértette, Alice. – kuncogtam tovább.
- Ide a pénzt! – nyújtotta ki a tenyerét húgom.
- Nincs nálam. Emlékszel, hogy hoztam magammal egy zsákot? Na, abban van. Ott van a földön. – mutatott a zsák felé.
- Azt hittem, a ruháid vannak benne. – odamentem a zsákhoz, felkaptam, elment a kanapéhoz, s letettem.
- Ja, persze. Zsákba hordozom a ruháimat. – gúnyolódott Emmett. Szétnyitottam a száját. Tele volt pénzzel.
- Honnan is van ez? – néztem bátyámra.
- Útközben beugrottam egy bankba. – kuncogott.
- Loptad a pénzt? – morogtam rá. Szörnyen dühös voltam.
- Engem nem érdekel, hogy honnan van. Pénz és kész. Ellehet költeni, ez a lényeg. – csicseregte Alice.
- De akkor is lopott. – csak engem érdekel ez? Hanna még mindig a nappaliban állt, s mindent hallott. Fantasztikus! Jóra neveljük mi is.
- Hanna éhes. – szóltam Alice-re.
Miután Hanna megreggelizett és felöltözött, elment Alice-szel a városba. Alice és Emmett kijelentették, hogy a pénzt megtartják, ezért húgom úgy döntött, hogy vásárolnak egyet Hannával. Nem tudom, milyen újdonságot tudna még venni, a lopás után, de ő tudja. Egyre jobban elnyomnak, s egyre kevesebb a beleszólásom a dolgokba. Ez nem tetszik. Nagyon nem.

    ( Bella szemszöge)

Egész hajnalba csak hánykolódtam az ágyban. Nem tudtam kiverni a fejemből Edward Cullen-t. Miért vagyok én ennyire idióta? Mivel nem tudtam aludni, ezért úgy döntöttem, hogy segítek anyunak főzni.  Miután végeztem a reggeli teendőimmel, lementem hozzá a konyhába.
- Jó reggelt! – köszönt mosolyogva.
- Jó reggelt! – próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra. – Mit főzöl majd ma?
- Nem tudom. Azon gondolkozom. Bár, bevásárolni is be kellene már. Alig van valami itthon.
- Majd én bevásárolok. – ajánlkoztam fel. Addig se agyalok.
- Komolyan? Az nagyon jó lenne.
- Persze.
- Akkor mindjárt írok egy listát.
- Csak ennyi? – néztem nevetve a papírra.
- Miért? – kérdezte anyu értetlenül.
- A fél boltot fel kell vásárolnom.
- Ez nem vicces, kisasszony. – öltött rám nyelvet. Mindig is nagyon jól kijöttem a szüleimmel. Igazán szerencsésnek mondhatom magam.
- Inkább megyek. – felvettem a cipőmet, a dzsekimet, s kimentem a kocsimhoz. Leállítottam a motort az üzlet előtt, s bementem. Már vagy 5 perce kerestem a majoránnát, amikor beleütköztem valakibe.
- Ó, elnézést. – kaptam fel a fejem. Szóhoz se jutottam, mikor megláttam, hogy kibe ütköztem bele.

Ui: Komikat ne felejtsétek, please :) Ennyit megérdemlek, nem? :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
ez is nagyon jó:d
és igen szeretlekXD pont a legjobb napot választottad erre a maratonra:D
De Hannah előtt ilyet, lopni csak így kinyilvánítvaXD jó gyerek nevelésben részesül szegény lányXD

Valöriee írta...

Csak én gondolom így vagy ti is, hogy most Alicenek is sarokba kéne állni?:D és miért van olyan érzésem, hogy Bella Aliceékbe ütközött?:D wááá várom a folytatást...csak netem ne menjen el.... és visszatértve semmi gond...én voltam telhetetlen...és most sokkal jobban jártunk szerintem ;)

Névtelen írta...

Szia! Hát ez vicces volt:D Várom a folytatást! Hú vajon kivel ütközött össze?? :) Puszi Rose

Névtelen írta...

Van egy olyan erzesem hogy Edwardba utkozott. En kinezem Emmettbol hogy lopna, igaz, nem tudom miert, de jol nevelik szegeny Hannat, mit is mondjak.

manóó írta...

jó rész lett! xD