2010. július 30., péntek

27. fejezet - Az ősök :D

Sziasztok :) Ha ha ha :D Megjöttem, és jelentem, h jól vok :D Köszi a biztató szavakat, jól esett :) Nem is rizsálok többet :) Jó olvasást :) Komi határ él :)




  ( Bella szemszöge)

Mikor kinyitottam a szemem, egy ismeretlen szobában találtam magam.
- Felébredt! Felébredt! – hallottam meg magam mellől egy kislány izgatott hangját. Biztos Hanna az. Megfordultam, és egy csillogó szempárral találtam magam szembe.
- Szia. Most akkor te vagy Edward bácsi barátnője?
- Szia. Szeretnéd, ha az lennék? – mosolyogtam rá. Örülök, hogy korán reggel ennyit ki tudtam magamból préselni.
- Tudom, hogy az vagy. Edward bácsi mondta, hogy már puszilkóztatok is. – kezdett el kuncogni. Nagyot nyeltem. Most mit mondjak?
- Amúgy Alice néni azt mondta, hogy lent várnak. – szerencsére nem kellett magyarázkodnom. Leugrott az ágyról, majd kifutott a szobából. Fantasztikus! Itt vagyok egyedül, egy tök ismeretlen helyen, és Edward sehol. Ilyenkor miért nem tud itt lenni? Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból. Ú, nem jó ez a korán kelés.
- Szia. – hallottam meg egy hangot az ajtó felől. Emmett volt az, és alig bírta visszafogni nevetését.
- Mi az? – kérdeztem értetlenül, de amikor végignéztem magamon, megértettem reakcióját. Egy szál toppban és tangában virítottam előtte. Ki öltöztetett így fel? Gyorsan magamra kaptam a takarót, de amilyen szerencsétlen vagyok, megbotlottam benne, és előre tanyáztam. Miért is ne? Már megszokhattam volna.
- Jól vagy? – termett hirtelen mellettem Edward. Őt eddig nem láttam. Lehet, hogy itt volt, és végignézte a szerencsétlenkedésem? Biztos főnyereménynek tart egy ilyen bénát, mint én.
- Aha. Semmi baj. – tápászkodtam fel. A takaró lecsúszott rólam, és én elvörösödtem.
- Emmett már elment. – kuncogott reakciómon. Hú! – fújtam ki a levegőt.
- Hogy van az én hercegnőm? – ölelte át derekamat hátulról.
- Nagyon jól. – mosolyodtam el. – Amúgy mennyi az idő? – Edward erre ismét kuncogni kezdett.
- Mi olyan vicces? – fordultam szembe vele.
- Kicsit sokáig aludtál. Már fél három van.
- Mi? – kérdeztem izgatottan, s majdnem megint eltanyáztam. Szerencsére Edward még idejében megfogott. Hogy lehetek ennyire szerencsétlen? – Anyuék már biztos aggódnak. Ki fognak nyírni, ha hazaérek.
- Nyugi, kicsim. Alice felhívta őket, hogy itt aludtál. Anyukád roppant kíváncsi volt. – vigyorodott el.
- Jaj, ne! Tuti ki fog faggatni. Nem költözhetnék ide? – néztem körbe a szobában.
- Sajnálom, de nem. Alice elhozta a cuccaidat, amire szükséged lehet. Minden ott van abban a táskában. – mutatott egy fekete sporttáska felé. – Most magadra hagylak. – nyomott puszit arcomra, majd elhagyta a szobát. Okés, vágjunk bele! Átvittem a táskát a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá, s vagy fél óráig csorgattam magamra a vizet. Imádok zuhanyozni. Megtörölköztem, majd fogat mostam. Bátorságot gyűjtöttem ahhoz, hogy kinyissam a táskát. Tegnapról megismerve Alice-t, biztos valami felvehetetlen ruhát választott nekem. Erős vagy Bella. Kinyitottam a táskát. Meg akar ölni! – sóhajtottam fel. A mai viseletem egy farmer miniszoknya, egy királykék blúz, és egy kék magas sarkú lesz. Baró! Nem elég, hogy kitöröm a nyakam, még a seggem is le fog fagyni ebbe a vacakba. Kell lennie másnak. – kutattam tovább, de semmi. Magamra kapkodtam a bugyit meg a melltartót, majd felhúztam a szoknyát. Fantasztikus! Kint van belőle a fél seggem. Felvettem a blúzt is, majd kifésültem a hajamnak nevezett valamit. Egyáltalán honnan szedte ezt Alice? Mert ezek biztos nem az én cuccaim. Visszavittem a táskát a szobába - amit még mindig nem tudom, hogy kié- felhúztam ezt a borzalmat, majd megindultam lefelé a lépcsőn. Még szerencse, hogy a szemem előtt volt, különben sohasem találtam volna meg, amilyen szerencsétlen vagyok. Meg tudod csinálni, meg tudod csinálni.  Szépen lassan haladjunk. Megvan az első lépcsőfok. Ügyes vagy. Most jöhet a többi. Már majdnem leértem, amikor hirtelen elvesztettem az egyensúlyom, s az utolsó három lépcsőfokot gurulva tettem meg. Most mondja valaki, hogy nem vagyok egy főnyeremény. Az Istenit, hogy még ezt is elcseszem. Gyorsan felpattantam.
- Jól vagyok, jól vagyok. – emeltem fel kezeim, majd megigazítottam magamon a ruhát.
- Itt meg mi történt? – lépett be az ajtón Edward.
- Bellácska szaltózni akart egyet. – kezdett el röhögni Emmett.
- Mi? Kicsim jól vagy? – dobta el a szatyrokat kezeiből, majd hozzám sietett.
- Jól vagyok Edward. Nincs semmi bajom. – próbáltam nyugtatgatni.
- 5 percre megyek el, de ti még ezalatt az idő alatt se tudtok vigyázni rá. – fordult dühösen a többiek felé.
- Az én hibám volt. Nem figyeltem. – hirtelen megkordult a hasam. Hupsz!
- Éhes vagy? – fordult vissza hozzám. – Gyere! – kezdett el húzni a konyha felé. Leültetett, utána pedig visszament a szatyrokért.
- Mit kérsz? – mosolygott rám.
- Jó lesz egy szendvics is. – anyuék már biztos nagyon idegesek. Igaz, hogy nem várom a faggatózásaikat, de azért azt nem szeretném, ha szívinfarktust kapnának miattam. Miután meguzsiztam, elköszöntem a többiektől – jobban mondva mindenkitől a szőke hajú lányt kivéve, ugyanis ő úgy bánt velem, mint egy leprással – majd Edward hazahozott.
- Biztos, hogy bejössz? – álltam meg az ajtó előtt. Apa kocsija ugyanis a ház előtt parkolt.
- Biztos. – mosolygott rám, majd benyitottam.
- Hazajöttem! – kiáltottam el magam.
- Felviszem a táskát a szobádba, jó? – kérdezte tőlem Edward. Elmenekül a kis gyáva. Magamra hagy ezekkel a piócákkal.
- A konyhában vagyunk. – hallottam meg anyu hangját. Edward megindult az emeletre, én pedig a konyha felé tartottam.
- Sziasztok. – álltam meg az ajtóban.
- Milyen volt? Mesélj! Ugye rendesen bánt veled? Élvezted? – kérdések hadát zúdította rám anya.
- Nem tudom, miről beszélsz. – próbáltam a hülyét játszani. Még életemben nem voltam ennyire zavarban. Az ősökkel beszélni a szexről? Grrr, kiráz a hideg. Apára félve pillantottam. Anyun látszott, hogy őt nem zavarja a dolog, de nem tudtam, apa, hogy vélekedik erről.
- Nem kell így nézned rám. Anyád mindent elmondott. – arcáról nem lehetett leolvasni érzelmeit.
- Jó napot! – állt meg mellettem Edward.
- Szóval te vagy az a ficsúr, aki felhúzta a lányomat. – lépett apa Edward elé. Úristen! Nála van a pisztolya. Szemem Edward és apa között cikázott. Feszült csend állt be.
- Szeretem a lányát, uram. – szólalt meg Edward. Apa meredten nézett rá.
- Csak vicceltem. Üdv a családban! – verte vállba Edwardot. Kifújtam a levegőt. Én majdnem elájulok, és ő csak viccel?
- Ha ha ha – feleltem gúnyosan. Edward átölelt. Honnan tudta, hogy most erre van szükségem?
- Hát nem édesek? – kérdezte anya meghatottan.
- De, azok. Hagyjuk őket kettesben, asszony. – kezdte el apa húzni anyát kifelé. – Mi is voltunk annak idején fiatalok. – kacsintott rám.
- Ez ultra ciki volt. – temettem arcom szerelmem mellkasába.
- Kicsit. De nekem megérte. – emelte fel fejem, majd lágy csókot lehelt ajkamra.
- Ma még nem is kaptam rendes csókot. – kezdtem el duzzogni. 
- De bátor lett valaki hirtelenjében. Az előbb miért nem voltál ennyire határozott? – húzta fel szemöldökét.
- Nem is tudom, kinek reszketett a lába. – vágtam vissza neki.
- Mi? Ez nem is igaz. Én igenis férfi voltam. – sértődött meg.
- Persze, persze. – kuncogtam rajta egy jót.
- Ezért meg kell, hogy büntesselek.
- Juj, de félek. – rémült arcot vágtam.
- Félhetsz is. – Edward közelebb húzott magához, s a következő pillanatban már az ajkamon éreztem gyöngéd, puha száját. Hozzásimultam, s hajába túrtam. Ajkaimat széttártam Edward behatoló, érzéki nyelvének.
- Bella… - anya hangjára szétröppentünk. – Ó, bocsánat.  Igazán nem akartam zavarni. – sütötte le szemeit.
- Semmi baj. Miért hívtál?
- Látogatód van. – még mindig nem mert a szemembe nézni. A részleteket nem lett volna rest kihúzni belőlem, de egy csóktól zavarban van? Ez vicces.
- És ki az?
- Én. – Edward torkából egy morgás tört fel, a hang hallatán.

14 megjegyzés:

(:ClaryHerondale:) írta...

Első komi! Annyira jó lett! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Cynthia Cylise Cullen írta...

Meggyógyulsz, idejösz, és elkezdesz szadizni minket!
Imádlak!
Ez annyira jó lett, sőt a függővég!
Oké, asszem elkaptam valamit... ;D
KÖVIT AKAROK!
Siess, kérlek!
Puszi:
Cylise

Marietta írta...

Remélem hogy nem az a görény lesz:á

Erzsi írta...

Szia,ez is nagyon jó lett.Várom a folytatást.

Anita írta...

Szia!

Két nap alatt sikeresen elolvastam az eddigi fejezeteket. Nem mondom, hogy jól tettem. Hisz most már nincs mit olvasnom. De annyire magával ragadó ez a történet. Az ember egyszerűen nem bírja megállni, hogy ne olvassa tovább. Egyszerűen fantasztikus.
Az elején kicsit lefagytam, s azt se tudtam, h mi van, de az ötlet nagyon "bejött" nekem.
Egyszóval imádom ezt az egészet.

És a mostani fejezet. Hát lőször is..furi, h Emmett nem szórtaa vicceit, miközben Bella szerencsétlenkedett..xd
Alice pedig már csak Alice maradt..tőle nem lehet várni egy farmer+ing szerelést :)

Ohh és Bella apját nagyon bírom..bárcsak az én faterom is iylen lenne..bár azért jól rájuk ilyestett nem mondom :)xd

És a vége..ááááá..ezeka függő végek lesznek a halálom. Most komolyan..itt kapar a torkom..szívem szerint visítanék..és minden áron olvasnálak tovább..
mikor a vámpírnaplókat olvastam akkor nem éreztem ezt..pedig annak is iylen függővég szerű bfejezése van..
Na most, hogy sikerült kitombolnom magam..nagyon nagyon várom a frisst :)

puszillak
Anita

Giwi írta...

PFF Ha az a röhadt görény lesz az remélem hogy Edward pépé verri!:P:P
*Ördögi kacaj*
Nem vagyok rossza akaratú csak egy kicsit!:D

Unknown írta...

ÁÁÁÁ...qva jó lett (bocsi a szóért) Nagyon jó és télleg ciki volt h meg is kérdezte h milyen volt XD na puszíí aztán remélem meggyógyultál :)
És remélem hogy az a kis szemétládát jól seggbe rugdossa vagy ha kinyírja az is jóóó *ördögi vigyor* :DDDD

Unknown írta...

Szijja
Nagyon jó lett!!
Rem nem az a majom lesz...XD
Nagyon várom a kövit!!!
Puszi Kitti

Rosella írta...

Ki az, az én?!
Mert hogy én nem az biztos!xĐ
De mégis ki az?!
Én tudni akarom!
Csúnya függővég, fúj!
Basszus, én is eléggé betojtam volna, ha az apám pisztollyal a kezében áll a pasim előtt..xĐ
Hanna annyira aranyos!:D
De most komolyan, miért kell minket függővégekkel gyötörni??
Hát, még pluszba hozzáteszem, hogy Bella még az átlagosnál is bénább volt..xĐ
Sokpuszi:Rosella;)

Varga Vivien írta...

ki..na ne.. miért??ne már.. ez nem igaz.. hogy hagyhatod abba itt.. ésmég lövésem sincs hogy ki lehet az..:D:D:D
én ugy nevettem, amikor legurult a lépcsönXDXXDXDmegnéztem volna.:Dno de hmm a lényeg siess a következőővel:D:D
Puszi:)

Csanita írta...

Júj, van egy sejtésem! Remélem Edward megvédi a felségterületét, alias Bellát! De nem tudom mit szólnának hozzá Charliék, kemény lenne, ha Edward vad, bosszúszomjas vámpírrá változna! Írhatnának a Forks-i pletyka lapok. ( Ha ott van olyan!?)Tetszett, iszonyúan! Kérlek, siess a következővel!
PUXD

Detty írta...

Szia!
Ú, naon jó lett! Siess a kövivel.
Ki lehet a látogató?
Pusy: Detty

Névtelen írta...

Szia!!!
Ez nagyon jó feji lett!!!Remélem hamar hozod a frisset!!!
Puszy
Bumbi

Rora írta...

Júúúj, hát Bella szülei...az nagyon nagy volt :DD
Ki az az én, csak nem visszajött az a szemét?
Gyorsan kövit ,puszi
Rora