2010. július 20., kedd

19. fejezet- Érzések

 Sziasztok:) Meghoztam a fejit:) Húú, már azt hittem, kitör vmi lázadás itt a végén :D Ez a feji annyira nem tetszik, úgyhogy csak 8 komi :) Jó olvasást :)









  ( Edward szemszöge)

Odaléptem az ajtóhoz, s kinyitottam. Bella még mindig fújtatott a kanapén.
- Most miért? Az előbbi nem jelentett semmit? – durcáskodott tovább. Olyan édes volt. Nem láthatta, hogy elmosolyodtam, ugyanis háttal álltam neki. Ideje egy kicsit visszavágni.
- Most mennem kell. – fordultam felé. – Majd még találkozunk. – feleltem sejtelmesen. Bella hápogott valamit, de hang nem jött ki a száján. Megfordultam, majd mosolyogva távoztam. Csak egy kis lecke. Semmi más.


   ( Rosalie szemszöge)

- Mit akarsz azzal, bébi? – nézett Emmett riadtan az ollóra a kezemben.
- Csak játszadozunk egy kicsit. – húztam végig a nyakán, a mellkasa felé közelítve.
- Nekem nem tetszik ez a játék. – suttogta alig hallhatóan.
- Miért nem? – haladtam lefelé.
- Csak nem, és kész. – nézte rémülten az olló haladási útvonalát.
- Itt az idő a bosszúmhoz. – állt meg kezem férfiassága előtt, majd hirtelen elkaptam, s egy jól irányzott rúgással lecsaptam rá. Emmett a földre rogyott. Hiába vámpír, ez még akkor is fáj neki.
- Aú- visítozta, miközben férfiasságát szorongatta.
- Csak azt kaptad, amit érdemeltél. – néztem le rá. Semmi együttérzés nem volt a pillantásomban. Egy kocsi állt meg a házunk előtt, majd pár másodperccel később Alice lépett be az ajtón.
- Itt meg mi folyik? – nézett a földön fetrengő Emmett-re.
- Semmi lényeges. Vettél kocsit? – kérdeztem izgatottan.
- Igen. – felelte csillogó szemekkel. Ebben a pillanatban Edward is beesett az ajtón.
- Vettél kocsit? – kérdezte Alice-től.
- Hát nem fantasztikus? Első láttásra beleszerettem.
- Az senkit sem érdekel, hogy Rose bébi az előbb tökön rúgott? – szólalt meg Emmett. Még mindig a földön feküdt. Látszólag még voltak fájdalmai.
- A fekete tényleg jó szín. – mondta Edward. Mintha mindenki fülét elkerülte volna az, amit az előbb Emmett mondott.
- Volvo XC60. – fordult felém Alice. Biztos látta, hogy meg akarom kérdezni a márkáját.
- Olyan kocsit akartam, ami Hannának is megfelel. Ez tökéletes választás volt. – mosolygott húgom. Hát igen. A kis csöppségre is gondolnunk kell. Miután behoztuk az össze szatyrot a kocsiból – ami nem egy-két darab volt- rögtön kérdőre vontam Edwardot.
- Miért tartott ilyen sokáig felmondanod?
- Mit érdekel az téged? – kérdezte dühösen.
- Csak kíváncsi vagyok, hogy miért tartott eddig kinyögni azt, hogy felmondok.  – Edward Alice-re nézett. Valami itt nagyon gyanús.
- Nos? – kérdeztem ismét. Nem rázhat le ilyen könnyedén.
- Csókolóztam Bellával. – felelte egyszerűen.
- Menő vagy öcsi. – pattant fel a földről Emmett.
- Az előbb még haldokoltál. – néztem rá gúnyosan.
- Össze is törted a kis szívemet. – kezdett el szipogni.
- Fogd már be! – hajítottam neki egy párnát. Most nem ő van porondon.
- Hogy mit csináltál? – keltem ki magamból.
- Megcsókoltam Bellát. Vagyis ő támadott le. – kezdett el kuncogni. Alice nagyon furcsán viselkedett. Szomorúan nézett maga elé.
- Részleteket akarok. – vágta hátba testvérét Emmett.
- Egyszerűen csak letámadott. De az a csók. Isteni volt. Kicsit tovább is léptünk. – vigyorgott Edward. Alice hirtelen eltűnt a házból.
- Mi baja lehet? – kérdeztem értetlenül.
- Majd én utána megyek. – távozott a házból Edward is.

  ( Edward szemszöge)

Vajon mi baja lehet Alice-nek? Nagyon furcsák voltak a gondolatai. Állandóan csak azt hajtogatta, hogy Ne gondolj rá! Ne gondolj rá! Egy fa alatt találtam rá. Elmerengve nézett maga elé.
- Alice. – szólítottam meg. Neve hallatán összerezzent.
- Nem vettem észre, hogy itt vagy. – nézett még mindig maga elé.
- Mi a baj? – foglaltam helyet mellette.
- Semmi.
„Ne gondolj rá! Ne gondolj rá!” – hallottam meg gondolatait.
- Tudom, hogy valami baj van. Mondd el!
- Nem lehet, Edward. – nézett rám szomorúan. – Megutálnál.
- Dehogyis. Hogy gondolhatsz ilyet? – lepődtem meg szavain. A következő pillanatban elém tárta elméjét.
- Ó- csak ennyit bírtam kinyögni.
- Látod? – nézett rám rémülten.
- Ez... hogy is fogalmazzam meg. – kerestem a megfelelő szavakat. – Csak magányos vagy, és belekapaszkodsz az első férfiba, aki az utadba kerül. Mivel én állok a legközelebb hozzád, így hozzám kötődsz a legjobban. De csak testvérként. Hisz te Jaspert szereted. Most csak össze vagy zavarodva a helyzet miatt. De tedd a szívedre a kezed, s mondd ki, hogy mit súg. – húgom engedelmeskedett.
- Jasper- suttogta halkan. – Jasper- nézett rám mosolyogva.
- Látod? Csak összezavarodtál.
- Köszönöm Edward. – ölelt át húgom.


  ( Bella szemszöge)

Mióta Edward elment, fullra ideges voltam. Vajon komolyan gondolta, hogy még találkozunk? Vagy csak meg akart szívatni? Senkivel nem tudtam szót érteni. Mindig csak bámultam magam elé, s álmodoztam, vagy a csókunkra gondoltam. Vajon ő is élvezte? Nem vagyok túl tapasztalt ezen a téren. Lehet, jót röhögött rajtam utána? Jó ötlet volt, hogy letámadtam?
- Áú – pattant fel a székéről egy férfi.
- Nagyon sajnálom. – ezt volt a tízedik, akire ráborítottam az italát. Az est hátralévő része is így telt. Még öt embert leöntöttem, mire Carl-ék úgy döntöttek, hogy én inkább maradjak a pult másik oldalán. Alig bírtam kivárni, hogy vége legyen a műszaknak, s mehessek haza. Most csak egy kiadós alvásra vágytam, a jó meleg ágyamban. Bezártam az ajtót, s megindultam a kocsim felé. Valaki lezseren nekitámaszkodott, de nem láttam az arcát. Mikor közelebb értem, rögtön felismertem, hogy ki vár rám.
- Edward. – mosolyogtam rá. Egész este elképzeltem, hogy milyen lesz ismét látni, de ideges voltam. Nem számítottam rá, hogy ilyen hamar bekövetkezik az újbóli találkozásunk.
- Bella. – biccentett a fejével. Túl távolságtartó. Ez nem jósol túl sok jót.
- Hogy vagy? – kicsit húzni akartam még a pillanatot. Elmémbe akartam vésni arcvonását.
- Jól. És te? – érzéseit nem tudtam leolvasni arcáról. Miért kell ennyire megnehezítenie? Csak egy apró jelet adhatna, hogy hogy érzi magát.
- Köszönöm jól. – néhány percre csend állt be közöttünk, mit ő végül megtört.
- Bella, beszélnünk kell! – feszülten vártam mondandóját.

12 megjegyzés:

Black Lamb írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Black Lamb írta...

első komi :D :D

Black Lamb írta...

bocsi am tök jó lett :D :D
és Rose xd Hajrá neveljük a hülye pasikat :D :D
siess a kövivel várom :D
puszi Zakuro

Unknown írta...

Szijja
Nagyon jó lett!!
Szegény Emmett...XD
Nagyon várom a kövit!!
Puszi Kitti

Valöriee írta...

Na ennél a fejezetnél is kitör majd a polgárháború?:D

Hát igen Alice nem is illene sztem Edwardhoz :)
kíváncsi leszek Rose meddig bírja majd hogy Emmettet bünteti?:D
Hannah hány éves is?:D nem kéne neki oviba vagy suliba járni?:D

és nem keresik őket Jasperék? Jazznek egyáltalán nem hiányzik Alice? Vagy Carlisle nem bánja, hogy szétpergett a családja?

na jó kérdések kötege van még bennem:)

várom a folytatást(:

(:ClaryHerondale:) írta...

MIRŐL KELL NEKIK BESZÉLNIÜK? Pont itt kellett befejezni? Te gonosz! * felrúgja a széket, és a földön ül * Alice tök zakkant! Siess a frissel!
Puszi : Friday

H. Cs írta...

Juuuuuj.
Siessetek a komikkal gyerekek>.<
Nagyon jó lett ez a friss is:D
A vége..valahogy..tökfuriii..xd
Csak nehogy az legyen hogy:
"Bella...soha többet nem találkozunk...és az a csók csak megtörtént!"xdd
Gyűljenek már a komiiiiiik.
Bassszus basszus.
Pardon :ß
Naszal...
Imádomimádomimádom.
Jóhosszúkomilett.xdd
Bárcsak én is ilyeneket kapnék.xd
Namind1.
Most nem rólam wan szó.
Jó-jó..befogtam.>.<
Puszihh.
Jane.

rita írta...

nagyon jő lett
és alig várom a
következő fejezetet

Cynthia Cylise Cullen írta...

Miről kell beszélniük?
Most komolyan, hogy lehet így abbahagyni?
Fel foglak jelenteni...
Komolyra fordítva a szót:
Ez iszonyúan jó lett!
Kövit akarom!
Most már tényleg meg van a 8!
Puccy:
Cylise

Vivii írta...

Hali!

Huh, megnyugodtam, hogy Alice csak magányos. Ez jó. Az előző fejezetnél tényleg megijedtem. Oo Már azt hittem, hogy Rose tényleg levágja Em büszkeségétXĐ Csöppet vicces lett volna. Edward normális? Miért húzza az időt? Szereti Bellát, Bella is szereti őt. Akkor meg miért nem jönnek végre össze? Kíváncsi vagyok, hogy miről akar vele beszélni.
Kérjük a következőt, összegyűlt már a 8 komi:P
pusz, Vivii

Varga Vivien írta...

ááááááááááááá... remélem nem elsz hülye Edward, és nem küldii el..
annak meg még inkább, hogy Alice nem jött be a kélpbe, bár télleg nem ilenek össze..:Djob volt, hogy tisztázták:D:D
Rosalie.. hát én szakadtamXDXDáááá.. beteg:D:D
nah jöjön az új jöjjön az új:D:D
Puszii:)

Vii írta...

Szija!

Ujjujjuj...
Hát ha neked nem is nekem nagyon tetszett ez a rész!

Haha... haldokló Emmett!
És húúú összezavarodott Alice!
Na és persze az elmaradhatatlan függő vég!
Kihagyhatatlan!

Pusszantás!