2010. július 5., hétfő

4. fejezet- A találkozás

Megjöttem! A sok szomorúság és szenvedés után itt egy kis felfrissülés. Köszi mindenkinek a komikat :) És köszi a rendszeres olvasókat is :) Ezt a fejit Alice-nek és Kizzy-nek ajánlom :P Nem tudom mien lett a feji. Rem azért elnyeri a tetszéseteket. A kép morcos Bellát ábrázol :D




( Edward szemszöge)

Pár nap alatt odaértünk Forksba. Az „utazást” megnehezítette, hogy csak futhattunk, hála az okos hugicámnak, aki pénz nélkül jött el. Az sem könnyítette a helyzetet, hogy Hannának ételre volt szüksége. Ilyenkor lopnom kellett neki valamit enni. Persze a drágalátos Alice a kisujját se mozdította meg, mondván, a vadászat a férfi dolga. Milyen vadászat? Ellopni 1 almát? Ez aztán komoly veszélyfaktorral jár, nem mondom.
- Fúj, minden tiszta por és pókháló – fintorgott Alice a nappaliban állva. Na, igen. Ezt a házunkat már pár évtizede nem használtuk. Már szinte el is felejtkeztem róla.
- Ne aggódj! Ismerve a szervezői képességeidet, kész palotát varázsolsz majd belőle. – kacsintottam rá.
- Ahhoz pénz is kellene – sóhajtott fel.
- Tudom, holnap elmegyek munkát keresni – forgattam meg a szemeimet. – Te addig Hannával kitakaríthatod a házat – vigyorogtam rá.
- Nagyon vicces – vágott oldalba.
- Pszt! Még felébreszted Hannát. – mutattam a kanapé felé.
- Jól van na! Csak nem ehhez szoktam hozzá, te is tudod.
- Tudom. De ígérem, hogy ismét hercegnőhöz méltó életet varázsolok neked. – felkaptam és megforgattam a levegőben. Ő csak kacagott. 3 év után először. Letettem, majd puszit nyomtam a homlokára. – De ahhoz idő kell.
- Kezdjünk el takarítani! Pár óra múlva fel kel a nap, és apuci elindul munkát keresni. – öltött rám nyelvet.
- Na, megállj! Ezért elkaplak. – nem tudom meddig fogócskázhattunk, de nagyon jól esett. Mindketten felszabadultnak éreztük magunkat.
- Megvagy! - rántottam le a földre.
- Rendben, nyertél. – tartotta fel kezeit, de a következő pillanatban a hátamra gördített és csikizni kezdett.
- Mit is mondtál?
- Nye….nyertél. – ha nem tudnám, hogy vámpír vagyok és ez lehetetlen, azt mondanám, hogy alig kaptam levegőt.
- Edward bácsi? – rángatott ki minket a játékok világából Hanna hangja. Alice leszállt rólam, és mindketten felálltunk. Hannához mentem és az ölembe vettem.
- Mi az tündérke? Miért nem alszol?
- Nem tudok aludni. Már úgy megszoktam, hogy az öledbe alszom. Hiányzik. – ásított a végén. Az éjszaka hátralevő részében a kanapén ültünk Alice-el és beszélgettünk. Hanna többször felriadt álmából, de mindig visszaringattam az álmok földjére. Milyen kis ártatlan! És mennyire megszerettük ez alatt a pár nap alatt Alice-el. Már el se tudnánk képzelni az életünket nélküle. Reggel hétkor átadtam Hannát Alice-nek, amíg én letusoltam és átöltöztem. Fél nyolckor már indulásra készen álltam.
- Miért kell ilyen korán mennem? – morogtam egy sort. Bár tudtam, hogy úgy sincs esélyem a húgom ellen. Az olyan lenne, mintha egy haldokló harcolna a halál ellen. Lehetetlen.
- Nincs is korán. És egyébként is nyár van. Már biztos szinte az összes munkát elkapkodták.  Ilyenkor a diákoknak jól jön a pénz. Jaj, hogy nézel ki? – simított végig pólómon. – Ha most valaki meglátná, hogy milyen szörnyszülöttet adtam ki a kezeim közül, elsüllyednék szégyenemben. Farmer és póló. Divat öngyilkosság.
- Nem a ruhámat fogják nézni, Alice. – forgattam meg szemeimet.
- De akkor is. Mint valami suttyó.
- Kösz szépen. – húztam el a számat.
- Menj már, mielőtt meggondolom magamat, hogy kiengedjelek így az utcára. – taszigált az ajtó felé.
- Vigyázz Hannára! – fordultam vissza az ajtóból.
- Vigyázok. Csak menj már! – lökött ki az ajtón, majd bezárta mögöttem. Elindultam Forksba, mert a házunk a város szélén volt. Nem sokat változott az utóbbi időben. Mintha megrekedt volna a múltban. Nem tudnád megállapítani, hogy 2010-et írunk. Ahogy Alice ígérte, az összes nyári munkát már betöltötték. Kivéve egyet. A helyi kis discoba kerestek pincért. Délután 3 óra volt, mire ideértem. A bárpult mögött, nekem háttal állt egy lány, ezért odamentem.
- Hello. A tulajjal szeretnék beszélni. – kicsit megijedt a hangom hallatán, de hátrafordult. Egyszerűen gyönyörű volt. Hosszú, barna haja tökéletesen illett szív alakú arcához, és barna szemeihez. És az illata… káprázatos volt. Betöltötte az egész elmémet.
- Miért? – nézett mélyen szemeimbe. Istenem! Még sohasem éreztem ilyet. Mi történik velem?
- A… a munka miatt – nyögtem ki végül. Gratulálok Edward! Fantasztikusan leégeted magad előtte.  Úgy viselkedsz, mint egy 5 éves, aki új játékszert kap.
- David most nincs itt, de engem bízott meg, hogy foglalkozzam a jelentkezőkkel. Gyere, üljünk le oda, és beszélgessünk. – mutatott egy asztal felé. Valahogy elbukdácsoltam odáig, és leültem. Ő velem szemben foglalt helyet.
- Szóval. Hogy is hívnak?
- Edward. Edward Cullen – nyújtottam felé a kezem, de ő visszautasította. Okééé. Nem vagyok szimpatikus neki.
- Hány éves vagy? – folytatta tárgyilagos hangon.
- 17.
- Talán megoldható. Gyakorlat? – kutató pillantást vetett rám.
- Hát… - köszörültem meg a torkomat. – Nem igazán van.
- Értem. Akkor sajnos nincs miről beszélnünk. – állt fel.
- Várj! – ragadtam meg a karját. – Nagy szükségem lenne a melóra. – próbáltam nézni rá kiskutya szemekkel, ahogy Alice szokott.
- Nekem is sok mindenre lenne szükségem. De most engedj el! – sziszegte. Ez nem jött be. Mi a francért nincs meg nekem is az a képességem, mint a húgomnak, hogy mindenkit le tudok venni a lábáról? A lány visszaindult a bárpult felé, én pedig felálltam. Ebben a pillanatban azonban kinyílt az ajtó, és belépett rajta Alice és Hanna.
- Apuuu – rohant felém Hanna. Nem értettem semmit, de Alice azt üzente gondolatban, hogy csak mosolyogjak és bólogassak, majd ő mindent elintéz. Hát, én nem ellenkezek vele. Jobban járok, ha nem.
- Csókolom – köszönt Hanna a lánynak. Ő megfordult, és mosolyogva megindult Hanna felé.
- Szia. Hogy hívnak? – térdelt le elé, így egy szintbe került az arcuk.
- Hanna. És a nénit?
- Bella. De tegezz nyugodtan! És mit keresel itt?
- Jöttünk megnézni, hogy apu megkapta - e az állást. – nézett fel rám. – Megkapta?  - pislogott Bellára. Bella meg se tudott szólalni. Néhány percig szótlanul nézett Hannára, majd felállt és felém fordult.
- Elmegyek az egyenruhádért. Este hétre legyél itt – ezzel sarkon fordult és bement hátra.
- Ezt mégis, hogy képzelted? – morogtam rá Alice-re.
- Láttam, hogy csak így kapod meg a melót. – mosolygott rám. – Amúgy szívesen. – nyújtotta ki nyelvét.
- Kösz. De ezért még később számolunk. – néztem rá rosszallóan. Bella mindeközben kiért a ruhával, és a kezembe nyomta azt.
- Hány éves is vagy? – kérdezte Hannától.
- Hat. – húzta ki magát büszkén.
- De… de… azt mondtad, hogy ő az apukád – mutatott rám –, de ő 17 és… és te- mutatott Hannára - te… te meg hat…
- Ideje mennünk! – tolt kifele minket Hannával Alice. – Köszi, mindent. És itt lesz. – majd finoman szólva kihajított minket az épületből.
- Ügyes voltam? – kérdezte csillogó szemekkel Hanna Alice-t.
- Persze. Adj egy ötöst! – majd pacsiztak.
- Vedd fel Edward Hannát! Haza kell mennünk! – adta ki a parancsokat húgom.
- Miért nem te hozod? – morogtam, miközben felvettem a kis csöppséget az ölembe. Igazság szerint szívesen vittem, csak amióta eljöttünk Volterrából Alice nem csinált semmit, és nem akartam, hogy a fejemre nőjön. Az nem lenne túl szerencsés dolog.
- Mert te vagy a férfi a házban. Én pedig csak egy gyenge nő vagyok.  – pislogott rám.
- Igazán? Akkor, ha jól emlékszem, a nő dolga, hogy főzzön, mosson, takarítson, gyerekeket neveljen. Vagy rosszul emlékszem? – vigyorogtam rá.
- Ne szólj hozzám! – vágta be a durcát, és egész hazafelé úton nem szólt hozzám. Még a gondolataiban is csak azt üzente felém, hogy hátrányos megkülönböztetésben van része, csak azért, mert X kromoszómát kapott Y helyett. Istenem, nők! Ki érti őket?

10 megjegyzés:

Black Lamb írta...

nagyon jó :D áá
tök édi lehetet Hanna :D
és Alice meg a durci xD
nagyon klasz és végre nem olyan szomorkás remélem hamar lesz friss

Black Lamb írta...

első komi :D

Névtelen írta...

Ez nagyon jo lett. Azert elegge fura lenne ha Edward meg Alice egy par lenne, de megjott Bella! Szupper! Jo hgoy Alice meg esznel van es nem elt o is verszomjas szornyeteg mint a tobbiek. Az elozzo fejezetben en komolyan megijedtem Jaspertol, de remelem minden jorra fog fordulni. A vege nagyon jo lett ,,Még a gondolataiban is csak azt üzente felém, hogy hátrányos megkülönböztetésben van része, csak azért, mert X kromoszómát kapott Y helyett".

Névtelen írta...

Nagyon tetszett! Aranyos volt Bella részéről az, amikor elkezdte számolgatni, hogy akkor hogy is van az, hogy Edward apu, de Hanna 6 éves... Remélem, hogy kiderül a többiekről is,hogy csak valamelyik vámpír képessége hat rájuk és nem is olyanok amilyenek. Nagyon várom a következőt! Tekla.* voltam

u.i.: A piros szemes képek nagyon jók lettek... Az enyémen is ugyanúgy néz ki Carlisle. :D
Tényleg remélem, hogy nem haragszotok, hogy szóltam, mert nem akartam piszkálódni.

Kata írta...

nagyon aranyos rész lett! tetszett! :) rem hamar jön a kövi, mert kíváncsi vok.

кαт *-* írta...

sziaa
hááát ez nagyon nagy lett!
Alice-en csak nevetni tudtam Ő a gyenge nő Ed meg menjen dolgozni XDXD hihi. Hanna olyan aranyos^^ naggyon cuki kislány...:)
szóvaaal naggyon szuper lett! nagyon tetszett!
várom a folytit!
puszi

Vivii írta...

Hali!

Most találtam meg a történeted, és gondoltam beleolvasok. Mikor kiderült, hogy Carlisle-ék emberi véren élnek és átvették a Volturi helyét majdnem bezártam az oldalt. De csak majdnem, túl kíváncsi voltam hozzá:D Hannah nagyon aranyos:D Alice-en sokat röhögtem. Ahhoz képest, hogy ő a gyenge nő, minden parancsot ő osztogat:D Bella elég elutasító volt Edwarddal. Ez kicsit furi, szóval tetszik XD Siess a folytatással:D
pusz, Vivii

Natalie írta...

jaj hannah olyan cuki:D
huhu hannah 6 éves edward meg 17XD
ebből nem jön ki jólXD

nagyon jó lett!

ügyi vagy!

sok-sok puszi

Bella írta...

nekem is tetszet de az alsö egy két fejeze nem annyira de mindegy. aztán amikor kiderült hogy edward állitólag apuka na az nagy volt.de azért jó volt már várom a kövit. puss

(:ClaryHerondale:) írta...

Hannah olyan aranyos! Alice szokásához híven nagyon jó fej, Bella egy kicsit elutasító volt Edwardal szemben, de a csajok megoldották. XD Nagyon jó lett! Edward egy kicsit szerencsétlen, de én így bírom! :D
Puszi : Friday