2010. július 9., péntek

6. fejezet - Kérdések

Sziasztok! Most én (Alice) írtam meg a fejezetet. Nem lett olyan nagyon beteg, min kolléganője (khm), de igyekeztem. Puszmó utánozhatatlan! Alli

6. fejezet
Kérdések

Megéreztem Bella bódító illatát. De miért nem hallottam, hogy közeledik? Miért nem hallom a gondolatait? Mi van itt?
Lassan hátrafordultam. Hiába koncentráltam, nem hallottam semmit, csak a saját észjárásomat. Miért nem hallom pont az övét? Nem baszhat ki velem ennyire az élet! Tudni akarom, mit gondol rólam!
És hogy, hogy nem vettem eddig észre? Ennyire el voltam foglalva csodás illatával, selymes hajával, szív alakú arcával, mély, barna szemeivel? Mi történik velem?
- Sajnálom… - motyogtam szemlesütve, közben visszafordultam a munkámhoz.
- Mondom, csináld magasabban!
- Én pedig mondtam, hogy sajnálom, oké? – kérdeztem már hangosabban. Kezdett zavarni, hogy folyamatosan veszekedni akar.
- Oké. Örülnék, ha öt perc alatt végeznél. Szükségem van kint rád! Kevés az emberem, de sok a vendég! Szóval csipkedd magad, nem lazsálni vettelek fel! – mondta élesen, majd hallottam, ahogyan eltrappol.
- Nem lazsálni vettelek fel! – mondtam vékonyabban, közben vámpír sebességgel végeztem a munkámat, hogy befejezzem. Úgy idegesített!
- Így jó lesz! – szólalt meg kintről, majd elnevette magát. Bosszantó! Még hallgatózik is!
Pontban öt perc alatt végeztem. Kezet mostam a higiénia miatt, majd kimentem. Bella kikerekedett szemekkel nézett rám. Elégedetten elmosolyodtam. Igen, a két órás munkát öt perc alatt befejeztem.
- Pontos vagy – jegyezte meg. – De van egy folt az új fekete pólódon! Hangsúlyozom az új pólódon! – mondta dühösen.
Lenéztem. Vízfolt volt, mert véletlenül lefröcsköltem, miközben kezet mostam.
- Ez csak víz – vágtam vissza.
- Akkor is folt!
- Két perc és felszárad!
Bella becsukta a száját, majd ismét kinyitotta, majd becsukta. Hápogott, mint egy hal.
- Munkára! – csapta össze a tenyerét. – Edward, menj, vedd fel a rendelést a hatos asztaltól! Ne bénázz!
Elindultam az asztal felé. Egy harmincas pasi ült a laptopjával szemben, és úgy nézett ki, mint aki vár valakire. Mit csinál egy apám korú pasi egy disco-ban? A gondolatai persze előbb a fejembe szálltak.
Olyan jó lenne azt a kis barna csajt felszedni a pult mögül. Vajon eljönne velem egy körre? Van pénzem, mindenki megvehető, nem? Olyan kis feszes segge van…
Nem volt nehéz kitalálni, hogy kire gondol. Körre akar menni? Jöjjön velem, szívesen megmutatom az öklömet, csak az ránézve halálos lesz. Mit akar ez az őszülő undormány Bellától? És mióta zavar ez engem? Mióta megismertem ezt a lányt egyre több kérdés van a fejemben. Kezdek megőrülni…
- Választott már? – kérdeztem kissé csípősen. Közben egyre erősebben szorítottam a jegyzettömböt. Remélem nem fog kettétörni, hiszen az alátámasztó vasból van. Ciki lenne…
De még mennyire. Szexi barna rendel…” – de bemostam volna neki egyet, Istenem, de úgy…
- Egy Sex on The beach-t kérnék.
Felírtam. Remélem, nem gondolja, hogy Bellának bejön. Bellának nem jöhet be, ugye?
- Pár perc és hozom.
- Nem lehetne, hogy a pincérlány szolgáljon ki? – kacsintott rám. Most ez valami célzás? Vennem kéne?
- Nem – mondtam egyszerűen.
A francba! Hülye nyápic! Tönkre teszi a menetemet! El kell valahogy intéznem, hogy a maca szolgáljon ki…
- Na, haver. - kacsingatott. – Mint férfi a férfinak. Érted, ugye?
- Nem. Pár perc és hozom – mondtam keményen. Nem vártam meg a válaszát, sarkon fordultam és elviharoztam.
Mélyeket lélegeztem. Helyben nem ölhetem meg. Mikor majd kimegy, vele megyek én is… észrevétlenül… majd betöröm az orrát, és visszajövök. Talán Bella nem veszi észre, ezt az egy perc eltűnést. Majd azt mondom WC-n voltam.
- Na, mit kért? – kérdezte Bella a pult mögül.
- Egy Sex on The beach-t – morogtam.
- Oké, kiviszem én neki, vedd fel addig a rendeléseket.
Nem! Mi? Megőrült? Szándékosan szívat? Szimplán nem veszi észre mit akart a pasi? NEM!
- Én akarnám kiszolgálni az urat – mondtam, és megpróbáltam meggyőzőnek tűnni.
- Nem! Menj a dolgodra! Vagy tudod mit? Keverd ki a piát! Kíváncsi vagyok, mit tudsz! Utána kiviszem én, és megkérdezem, mennyire ízlik neki. A receptet a sarokban találod. Mit állsz még itt? Be a pult mögé!
Morogva beálltam a pult mögé. Nem baj, innen szemmel tartom. De ha egy ujjal is hozzáér, felkereshet egy nagyon jó plasztikai sebészt, azt garantálom!
Megtaláltam a receptet. Tényleg a sarokban volt, kivételesen Bella nem szívatott meg.

Hozzávalók:

• 5 cl vodka
• 3 cl baracklikőr
• 5 cl narancslé
• 5 cl feketeribizlilé
• narancsszelet a díszítéshez
Elkészítés
Az összes hozzávalót pár darab jéggel a shakerbe tesszük, alaposan összerázzuk, a poharunkat félig törtjéggel megtöltjük, majd ráöntjük az italt. Egy szelet naranccsal díszítjük.


Ez könnyűnek tűnt. Hála az éles szememnek, mindent hamar megtaláltam, pedig pár alapanyag rendesen el volt dugva.
A végeredmény valami narancssárga lötty lett. Elég gusztustalan, de ha az embereknek ez kell, hát Istenem, igyák! (Illetve ha részeg, könnyebben megverhetem – ugrándozott a sötétebbik felem.)
Odaadtam Bellának a koktélt. Pár percig vizslatta.
- Jónak tűnik – mormogta. Isten! Még is létezel! Bella nem kötött belém! – Kíváncsi leszek, mit mond a vendég! Addig takaríts össze magad után!
- Oké!
Néztem, ahogy távolodik. Elég, ha csak hallgatózok, úgy is nyomom tudom követni az eseményeket, közben pedig el tudom végezni, amit rám bízott.
A rádióban egy agyoncsépelt sláger ment, majd az adás megszakadt, és két férfihang jött be.
Adásunkat megszakítjuk! Most kaptunk egy helyi szaftos hírt! Ma három ruhás üzletet kiraboltak, feltehetően egy személy. A legviccesebb az egészben az, hogy nem látták az illetőt. Semmi! Az egyik pillanatban még ott egy polc ruha, a másikban üres. A kamera kép is ezt mutatja, különös. A furcsa esetet, elnevezték szellem tolvajnak. Az eladók csak a biztonsági csipogásra figyelnek fel, de nem látnak semmit. Ez különös… te mit gondolsz az esetről Boby?
ALICE! – ordítottam magamban, holott nem ő a gondolatolvasó. Minden jel arra mutat, hogy ő tette! ALICE!
Aztán kintről egy sikítást halottam. Felkaptam a fejem. Bella és a pasi nem volt sehol. Rossz jel, nagyon rossz. Hogy bambulhattam el ennyire? Bella, Bella bajban van!
A rohadt francba! Döntenem kellett, vagy Alice-t rendezem el, vagy feltehetően Bellát mentem meg attól a mocsoktól…
De Bella ügyes és talpraesett! Fél perc alatt elintézi az ilyen mocskot! Alice-t miután lerendeztem, én is üldözőbe venném azt a mocskot (pedig Bellától biztos kapni fog), de utána nem plasztikai sebészt, hanem egy temetésit kéne felkeresnie.
De az újabb sikítás (amit csak én hallottam), eldöntötte a kockát, hogy kihez megyek és kit ölök meg először!

Háhá! Puszmó bétázott nekem *_* Remélem tetszik! A bolti lopás az én ötletem volt x'D Hiszen Alice! Nem várhatjuk el tőle, hogy kétszer ugyanazt vegye fel *felháborodottannéz*

11 megjegyzés:

Black Lamb írta...

nagyon jó lett *-* mikor lesz friss???
már várom a kövit

Black Lamb írta...

első komi!! *-* téll nagyon jó :D :D

(:ClaryHerondale:) írta...

Itt kel befejezni? Na ne már! Különben ma vagyok 13 éves! Ezt mindenkinek elmondom! XD Bocs, hogy ezzel fárasztalak.
Nagyon jó lett a feji, bírom amikor Bella szívatja Edwardot. Az a hapsi meg mit képzel magáról?
Puszi : Friday

Csanita írta...

Uh! Nagyon jó, nagyon ötletes, nagyon tetszik! Egyszerűen, nagyszerű! Istenem, és a szöveg, a váltakozatosság, bizton állíthatom, hogy(legalábbis szerintem)eddig ez a legötletesebb történet, amivel valaha is találkoztam. De nekem azért sok volt ez a Cullen család "átváltozása". Eléggé kicsapta nálam a biztosítékot. És Esme barátságos aurája is hiányozni fog. Tényleg lenyűgöző történet, nagyon várom a következő fejezetet!
PUXD

Cynthia Cylise Cullen írta...

Ciacok!
Iszonyúan jó! Nekem a bolti lopás tetszett a legjobban!
Alice még kapni fog, hogy kirabolt 3 boltot, ráadásul Edward miatta nem figyelt Bellára...
Siessetek a kövivel!
Puccy:
Cylise

Unknown írta...

Szijjasztok
Nagyon jó lett:D
Imádom ezt a történetett!!!
Várom a kövit.
Puszi Kitti

Vivii írta...

Hali!

Ó, nem ér, hogy itt hagytad abba! Én még igazán olvastam volna! *durcás fejet vág*
Egyébként nagyon jó fejezet lett:D
Az a boltkirablós nagyon bejött:D És végre valahára leesett Edwardnak is, hogy nem hallja Bella gondolatait:D Már épp ideje volt:P
'De az újabb sikítás (amit csak én hallottam), eldöntötte a kockát, hogy kihez megyek és kit ölök meg először!' - Ezen a végen még mindig ki vagyok akadva XĐ Na mindegy. Remélem Ed jól ellátja annak a fickónak a baját. Szegény Alice, nagyon megkedveltem, de szerintem már rég a világ másik végére menekült Edward haragja elől XD
Várom a folytatást:D
pusz, Vivii

Névtelen írta...

ne mááárrrrrrrrrr *durcáskodik* mért kellett itt abbahagyni????? :p ez igazságtalanság xD ááááá, megőrülök, ha nem tudom mi történik Bellával xD nagyon, de nagyon, de nagyon tetszett ez a fejezet is :P szinte faltam minden egyes betűit :P a bolti lopás nagyon jó volt :P és hát Alice xD mindig kitalál valamit :P annak a mocsoknak meg behúzok egyet, ha Bellának valami baja esik :@
már nagyon várom a következő fejezetet :D
Sok-sok puszi mindkettőtöknek: Beus :)

Névtelen írta...

Hahhahaaaaa!
Háát azkell hogy mondjam Alice- az Alice :D
ja és az utolsó mondat utolsó 5 szó :d
remélem Alice tudja kivel állszemben!
ja és bella még nagyon komoly volt : csináld magasabban xD
tiszta kristen :D

Puszii: Lenaa

Névtelen írta...

Szia! Nagyon tetszik a történeted,Gratulálok! Várom a folytatást pusz Rose

manóó írta...

jó rész lett! ebben most annyira nem szivatta meg Bella Edwardot. xD Kíváncsi vok a kövi részre. :)