2010. július 26., hétfő

24. fejezet - Ki véd meg? Egyáltalán mi a franc van itt?

Sziasztok :) Megírtam. Mármint én Alice :D Remélem bejövős :P Jó olvasást!
24. fejezet
Ki véd meg? Egyáltalán mi a franc van itt?

Emmett szemszöge

Szerintem senki nem vette észre suhanás közben szerény személyemet. Én olyan gyors vagyok és a megoldó képességem is olyan magas, hogy lehetetlen, hogy elszúrjam. Egy egész két tized másodperc alatt tettem meg az utat. Megláttam Edi fiút, ahogy éppen bőszen boxol a srác arcába. Oké, még élt. Ez jó, nem?
Basszus! Vérszag van. Hiányzik az emberi nedű. Hiányzik az a mámorító érzés, amikor ellepi a nyelvemet, a szájpadlásomat, és a kaparó, szúró érzést végleg megszünteti a torkomban és… ÁLLJ! Most megbízható vámpír szerepben vagyok.
- Edi fiú! – rántottam ki a verekedés menő világából. – Itt a kedvenc bátyuskád! – tártam szét a kezem. Edward fejét már biztos ellepte a vörös köd, tekintete éjfekete volt és nagyon… elvetemült. Be kell ismernem, kicsit megijedtem tőle. Miért nincs itt Rose bébi, hogy kiálljon értem?
- Menj el! – morogta.
Oké, ez nem jött be. De várjunk csak! Bella miért nézi ennyire a szememet? Talán csábosnak talál? – vigyorodtam el. De nem úgy nézett rám. Ijedt volt.
A rohadt büdös francba! Nincs rajtam kontaktlencse. A szemem most a vörös és a fos szín között van valahol. Na, kell egy jó betegség, amire foghatom. Cinkes.
Hol is tartottam?- töprengtem. Valaki keservesen felordított… Nem tudok így gondolkodni! Á! Meg van! Edi és a cimbije, aki most rinyál akár egy kislány. Neki kell segítenem.
Feltartott kézzel megközelítettem a fivéremet, akire most nagyon büszke voltam. Szó nélkül ütött! Megérte az a sok év szekálás… Edward felnőtt férfi lett!
Képzeletbeli könnyek gyűltek a szemembe. Állj! Most Edi-t kell leállítanom, mert különben Allie kinyír. Lehetetlen ennyi nőneművel együtt élni!
Már csak két méter választott el Edwardtól és az édes vérű pasastól, amit könnyedén áthidaltam. Ed vállára tettem a kezem.
- Öcsipók, nem éri meg! – szólítottam meg.
- Igen, kérlek… - könyörgött vagy inkább rinyált a vérző egyedünk. Milyen vétek! A sok finom vércseppecske nem a számban végzi, hanem az aszfalton. Milyen szomorú…
- Hagyj, Emmett! – morgott rám, majd tarkón csapta a fiút. Áúcs!
„Edward könnyítsd meg a dolgomat. Szomjas vagyok, már egy hete nem vadásztam – hazudtam könnyedén. – Tudod, milyen vagyok, ha éhezem? Ha? Tudod? INNI AKAROK MOST! Szóval hagyd ezt abba, mert Alice azt akarja, kettő: ezzel fájdalmat okozol Bellának, akit mellesleg hamarosan megeszek ebédre, mert éhen halok! Jó kis aromája van a csajnak…” – közben gondoson elképzeltem, hogy töröm ketté Bella gerincét, és, hogy mélyesztem a nyakába a fogamat, míg ő erőtlenül vergődik és sikoltozik a karomban.
Edward, mint egy állat felmorgott. Nem kicsit. Nagyot. Ellökte a fiút, és dühödt képpel felém fordult.
Ajjaj! Most bajban vagyok!
- Te, most fuss! – figyelmeztettem a földön fekvőt. Szó nélkül feltápászkodott, majd kereket oldott.
- Edward, ne kezd! – hallottam meg Bella hangját.
Nem törődött vele. Ajjaj! Ez olyan ijesztő! Hol van Rose bébi, hogy most megvédjen? Vagy esetleg leállítsa Edwardot? Mi lesz így velem?
Edward körülfonta a nyakamat az ujjaival, majd fojtogatni kezdett.
Felfogtam, hogy mi történt és felnevettem.
Körül sem érte az én izmos nyakamat az a nyeszlett keze. Könnyedén lefejtettem magamról.
- Na, most menj, vigasztald meg asszonypajtást, mármint Bellát!
Felmorgott.
- Menj, vagy megeszem! – fenyegettem nevetve, majd színpadiasan megdörzsöltem a hasikámat. Editől féltem? Az egész gyerek felér a kisujjammal maximum.
Haha!
Edward megindult Bella házához. Szegény lány már bement. Ciki ez a lány! Nem bírja a vérfürdőt? Milyen dolog ez?
Becsengetett, majd egy kisírt szemű Bella nyitott ajtót, aki szó nélkül beengedte az én tökfej, szerelmes és hülye bátyámat. Nem jól van ez így. Hol az a tökös csaj, aki most elfenekelné Edwardot? Milyen őrült világ ez? Ma valami fordított nap van, vagy mi?
Közelebb osontam a házhoz. Nem szép dolog, de én tudni akartam mi folyik bent. Hátha van egy kis csete - pata a szerelmesek között.
Megpróbáltam beolvadni a környezetembe, fütyülgetni kezdtem, de közben erősen hallgatóztam.
Cirip, cirip… Csönd! Ezek hallgatnak! Uncsi…
- Bella, sajnálom, ha megijesztettelek… - kezdett magyarázkodni Edi.
- Edward én…
Mi én? Veszekedni fog? – dörzsöltem a tenyerem. Miért nem folytatja? Tudni akarom – toporzékoltam, és tovább hallgatóztam.

13 kommi után friss :) Puszi: Alice

18 megjegyzés:

Rosella írta...

*fujtat*
Hogy lehet itt befejezni?!
Ahh..
De legalább szegény srác megmenekült..
Edward hogy lehet ekkora, ekkora..
Én Bella helyében kiadnám az útját a csávónak..
Jó, igazából ha Bella helyében lennék, már letepertem volna, mihelyst megláttam először a disco-ban..
De ez most nem téma.. 18+ xĐ
Akkor is! Nem valami szimpi ez az Eddy fiú..
Node, még megváltozhat a véleményem! ;)

P. Sawyer írta...

Hát ez az Emmett tuti beteg!!! De én csípem!! :)
Szerencsére sikerült megállítani a Edwardot.....

Névtelen írta...

*idegbetegállatakikinyííííír!!!!*
csak egy kis kérdés: hogy lehet az h eddig életben vagytok? XĐ
a történet nagyon szuper lett! :) nagyon várom a kövit is :))))

pusszyyy: zsuzska :D

Vivii írta...

Hali!

Bírom ezt az Emmett szemszöget. Tök jó, hogy még a véresen komoly (értsd szó szerint) helyzetekben is képes viccelődni. De mi ez? Ő nevezi magát férfinak, mikor arra vár, hogy mikor jelenik meg Rose, hogy megvédje őt? Ez vicces:P
Edwardon csöppet kiakadtam. Mi az, hogy majdnem megölte azt a srácot?:O Azért gyilkost ne nagyon csináljatok belőle a következő fejezetekben XĐ
Na de Bella mit akar mondani a végén? Olyan idegesítőek ezek a függővégek!
pusz, Vivii

Csanita írta...

Nagyon tetszett, de kár, hogy Emmett megúszta ennyivel, mert ugyebár a mondás is így szól: "Aki hülye, az haljon meg"! De azért Edward tényleg nem volt semmi. Gratula neki. És persze neked a fejiért. Kíváncsi vagyok Bella válaszára! Hamar hozd a frisset! Lécci!
PUXD

Névtelen írta...

jajj nemár ez a véget istenem.. XD
de nagyonjólett csak kevés :O
nade siessetek a kövivel ám ;)

Evcu írta...

mileyn vég ez ? ha??? :O:O:O
Bella mit akar mondani ? :O vagy mi lesz most ?:O
mondjuk nekem van egy sejtésem;)
siessetek a kövivel mert kitpkedem a hajaimat ;D xD
puszi xoxo

Rora írta...

Én is tudni akarom! "toporzékol" :DD
Hogy hagyhattad így abba, bele lehet őrülni!
Azért furcsa ez az Edward, eddig nem ilyennek ismertük meg, Emett megint szuper.
Minél előbb frisset pls.
Puszi Rora

Rora írta...

Jó volt múltkor az a maraton, mikor kapunk megint olyat? :D
Puszi Rora

Morcoska írta...

lol
Nagyon jó lett ez a fejezte is XD
Emmettet nem lehet megunni XD
Remélem hamar jön a friss!

Üdv:Rékuci XD

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó let ta fejezet.Emmett szemszög rohadt jó:D Már megijedtem,hogy gyilkost csináltok Edwardból.Bella vajon mit fog mondani?Kiváncsan várom a folytatást.

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Névtelen írta...

13.komi
EZ ..EZ valami fantasztikuss!!
mármint brutálisan fantasztikus hogy edward ilyen fenevaddá változik néha..
remélem bella nemszakít vele =/
SIessetek a frissel!!
puszi:mili

Névtelen írta...

Emmett gondolkodasa nagyon tetszet, de itt abba hagyni! Nagyon gonosz vagy. Azert jo hogy Eddy fiu nem olte meg azt a sracot.

Detty /JoeJonasFanGirl/ írta...

Szya!
Huh. Ez durva. De jó, h Emmett kibírta a hapsi közelében... Pedig biztos min-denevér volt XD Am egyetértek Emmettel: Tudni akarom! *toporzékolás*
Pusy: Detty

Giwi írta...

Nagyon jó!:P

Cynthia Cylise Cullen írta...

Nagyon jó volt, imádtam!
Emmett... Olyan... Emmett volt! erre nincs más szó...
Szegény Bella... és szegény EdwardŰ!
Ilyen függővéget!
Siess Puszmó a kövivel!
Puccy, Cylise

Csanita írta...

Szia!
Mivel nagyon tetszik a történeted, szeretnélek meglepni egy díjjal, kérlek tedd ki magadnak is! Az oldalamon megtalálod:
http://pinblue-utam.blogspot.com/
Oldalt van! Köszönöm, ha kirakod!
PUXD