2010. július 7., szerda

5. fejezet - Félelem?

Megjöttem! Hm... Nem tudom, hogy ez a feji hogy sikerült. Elég bizonytalan vagyok benne. De azért jó olvasást:)

"Aki félelemben él, nem is él igazán. Mindig is lesznek olyanok, akik szembeszállnak a félelemmel, és mindig lesznek olyanok, akik inkább elmenekülnek."

"Az álmaim nem olyan üresek, mint amilyennek a lelkem tűnik ..."


   ( Edward szemszöge)


- Edward, el fogsz késni – kiabált le Alice az emeletről a nappaliba. Én épp Hannával beszélgettem a kanapén.
- Járni fogtok? – nézett rám csillogó szemekkel Hanna.
- Mi? Kivel? – játszottam a hülyét, bár fél órája csak Belláról faggatott.
- Mintha nem tudnád – húzta fel a kis orrocskáját.
- Edward, tényleg el fogsz késni – hallottam meg húgom hangját a hátam mögül. A lépcsőn állt, karba font kézzel. Akár egy őrmester. Lassan tényleg kezdek tőle félni. Hiába kis törékenynek látszik, ha akarná, leverne.
- Fogtok puszilkózni? – kérdezte váratlanul Hanna. Leesett az állam, és széttört a padlón. Döbbenten fordultam felé.
- Ezt mégis honnan vetted?
- Nézek TV-t Edward bácsi – kacarászott rajtam.
- Jól szórakozol? – húztam fel a szemöldökömet.
- Ühüm – nevetett tovább.
- Megállj csak! – húztam magamhoz és kezdtem el csiklandozni.
- Edward – lépett hozzánk Alice és vette el Hannát. – Menned kell! – jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon.
- Megyek már – sóhajtottam fel, majd felálltam és elindultam az ajtó felé.
- És a puszim? – kérdezte már-már hisztérikusan Hanna. Nem szabad ilyen sok időt töltenie Alice-el.
- A puszid – csaptam homlokon magam. Visszamentem hozzá, majd puszit nyomtam az arcára.
- Szeretlek Edward bácsi – ölelt át. Ledermedtem. Mióta vámpír voltam, ő volt az első ember, akivel közelebbi testi kontaktusba kerültem. Elvált tőlem, majd felemelte a mutatóujját, s azt mondta.
- Most pedig nyomás dolgozni – határozottan csökkentem az Alice-el töltött percei számát. Úristen! Két Alice-szel élni. Ha nem lennék vámpír, elájulnék a gondolattól.
A disco előtt emberi tempóra lassítottam, s rendeztem a vonásaimat, mielőtt beléptem volna az ajtón.
- Késtél – nézett az órájára Bella. – 7 óra 1 perc 2 másodperc. És neked mikorra kellett volna jönnöd?
- Hétre – léptem elé.
- Pontosan. Most hatvankét értékes másodperc veszett kárba, a te trehányságod miatt. – nézett dühösen rám. Azt mondtam Alice ijesztő? Hát, akkor nagyon tévedtem.
- Sajnálom. – feleltem alig hallhatóan.
- Nem sajnálni kell, hanem idejében beérni – ekkor nyitódott az ajtó, és belépett rajta egy fiú.
- Hé, Bells. – köszönt Bellának.
- Szia, Carl. – intett a fiú felé. – A többiek hátul vannak. – a fiú elment hátra.
- De…- mutattam a hely felé, ahol az előbb volt. – Ő utánam jött. Őt miért nem szidod le?
- Mert ő Carl. Ő mindig késik. – válaszolta közömbösen.
- Nekem meg ez az első napom. – néztem vele farkasszemet. Férfi vagyok vagy mi.
- Te is nagyon jól tudod, hogy csak azért vettelek fel, hogy az a kislány ne haljon éhen. Inkább gondolkoznod kellene, mielőtt elszórod a magjaidat – már épp válaszoltam volna neki valami csípőset, de ekkor zajra lettem figyelmes. Páran előre jöttek. Bella feléjük fordult, intett nekik, hogy jöjjenek közelebb, majd hátrált tőlem pár métert.
- Már bizonyára tudjátok, hogy ma csatlakozik hozzánk egy új tag. Ő Edward. - mutatott felém. – David most pillanatnyilag nem tartózkodik a városban, ezért engem bízott meg a disco ügyeivel. Carl, Damon, Benedict. – fordult három fiú felé. – Vegyétek a szárnyatok alá Edwardot. De vigyázzatok! Nehéz dolgotok lesz vele. Egészen az alapoktól kell kezdenetek. Onnan, hogy pohár, asztal. Segítsetek neki megkülönböztetni őket. – a többiek halk kuncogásban törtek ki. Erősödik a gyanúm, hogy tényleg nem vagyok szimpatikus neki.
- Ennél is fontosabb dolog. – csapta össze a két tenyerét Bella, mire síri csend lett. Szóval rettegni kell tőle. Felírom magamnak. – Brittany felmondott. – erre sustorgás vette kezdetét, és mindenki Carl felé pillantott.
- Ehhez nekem semmi közöm. – emelte fel kezeit az említett.
- Persze. Csak tudod Carl, kicsit meglepő, hogy ez már az ötödik lány, akivel randiztál és felmondott. – emelte fel a hangját Bella.
- Nem tehetek róla, hogy falom a csajokat. Téged is megtaníthatnálak pár dologra. – húzogatta a szemöldökét, miközben Bellára nézett.
- Kímélj meg a hülye macsó szövegedtől. A legfontosabb most az, hogy kell valaki, aki kitakarít. – a többiek fütyörészve a plafont kezdték el bámulni.
- Ne aggódjatok! Meg van a jelöltem. – nézett rám. Miért Istenem? – néztem fel az ég felé. Nem könnyíted meg a dolgom, igaz? Á, miért is tennéd? Biztos unatkozol, ezért kell valaki, akit szívathatsz, igaz? Remélem, halálra röhögöd most magad.
- Azt hittem pincér leszek!? – nem tudtam megállapítani, hogy állítottam vagy kérdeztem.
- Az. De most pillanatnyilag szükségem van valakire, aki kitakarít. Ilyen rövid idő alatt nem tudtam mást szerezni. – a többiek felé fordult. – Menjetek a dolgotokra! – az utasítást hallva, fél perc alatt eltűntek.
- Miért én? Miért nem más? – kérdeztem értetlenül.
- Mert csak. Mert én azt mondtam. – húzta fel a vállát. – Netán, a kis herceg fél, hogy leesik az aranygyűrű az ujjacskájáról? – kérdezte gúnyosan.
- Nem vagyok kis herceg, és nincs aranygyűrűm. – morogtam magam elé.
- Mondtál valamit?
- Nem, dehogy. – vakartam fel egy mosolyt az arcomra.
- Bella. – hallottam meg egy fiú hangját. – Megjött a szállítmány. Edward jöhetne segíteni? Úgy könnyebb lenne. – Bella gúnyosan rám nézett és elmosolyodott.
- Úgy is rég nevettem már egy jót. – majd a fejével a srác felé intett, hogy menjek. Az erővel semmi problémám nem volt, simán elbírtam a rekeszeket. De Bella nem nehezítette meg a dolgomat. Nekem dupla annyit kellett becipelnem, mint a többieknek, és sohase tudta elsőre eltalálni Bellácska, hogy az én rekeszem hova kerüljön. De én nem szóltam, nem morogtam, csak cipeltem és vigyorogtam, akár egy vadalma. Miután végeztünk, a srácok kihívtak pár percre, cigi szünetre. Ők cigiztek, míg én néztem őket.
- Te, haver. – bökött oldalba Carl. – Bejössz neki. – kacsintott rám.
- Kinek? – játszottam a hülyét.
- Hát Bellának. Azért ilyen szemét veled, mert bejössz neki. Nem bírja elviselni, ha tetszik neki egy pasi, ezért inkább az idegeire megy, hogy lekopjon róla. Érted már?
- Asszem kezdem. – ha ez igaz, az sok mindent megmagyarázna. Szóval az lenne a baja velem, hogy bejövök neki? Az csúcs! – erre a gondolatra elmosolyodtam.
- Edward – hallottam meg Bella hangját a hátam mögül. – Gyere be!
Miután visszanyertem egy kicsit az egómból, mosolyogva mentem be.
- Tessék – nyomott kezembe egy felmosó vödröt. – A többit megtalálod a raktárba. A WC- kkel kezdd! Királyfi! – kacsintott rám gúnyosan.
- Tudom, hogy bejövök neked. – húztam ki magam büszkén. Erre ő meghökkent.
- Te? – kezdett el nevetni. – Na, ide figyelj, te beképzelt hólyag! Lehet, hogy ez a duma az agy nélküli plázacicmiceknek bejön, de nekem nem. Csak azért, mert apuci elkényeztette a pici kis seggedet, ne hidd, hogy különb vagy, mint én! És most én vagyok a főnök. Világos? Azt teszed, amit én mondok, vagy elhúzhatsz a jó büdös francba. Érthető voltam? – nézett rám dühösen.
- Tökéletesen. – válaszoltam, majd megindultam a raktár felé.
- Ja, és Edward. – szólt utánam Bella. – Ha te lennél az utolsó pasi a Földön, inkább leszbikus lennék.
Fantasztikus! Tökéletesen megaláztam magam. Mindegy lenne már, ha kimennék az utcára táblával magamon, hogy „1 idióta barom állat”  Mit is képzeltem? Hogy meg tudok állni a saját lábamon? Hisz Bellának teljesen igaza volt. Eddig tökéletesen elkényeztettek. Mindent a seggem alá toltak. Szinte már a gatyát is más húzta fel rám. Csak Alice és Hanna miatt nem adom fel és mondok fel. Nem érdemelnék meg. Itt állok a férfi WC-ben és a mosdókagylót pucolom. Szép kis karrier! Ráadásul még Bella is kikészít. Mit tettem ellene, hogy így bánik velem?
- Ja, és Edward. Ha te lennél az utolsó pasi a Földön, inkább leszbikus lennék. – próbáltam némi iróniával utánozni őt.
- Kicsit lehetne magasabban. Túl mély. – hallottam meg egy hangot a hátam mögül.

14 megjegyzés:

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Névtelen írta...

xD nagyon jó lett !Királyfi:P Am tényleg bejővös neki ??:Dvárom a kövit puszi.Nellcsi

(:ClaryHerondale:) írta...

Nagyon jó lett! Én végig röhögtem az egészet. Bella nagyon szemét Edwardal. Rohadt bunkó. Bocsi a szóért! Különben az elején Hannah annyira cuki volt!
Puszi : Friday

คภςรא írta...

nagyon klassz lett ez a feji :D
várom a folytit

кαт *-* írta...

sziaa
ez naggyon szuper lett!XD
heh XD Bella de kis gonosz Eddel xDxD
Hanna olyan ari^^ XD milyen sokat tud...XDXDXD
nagyon tetszett!:D várom a folytit:DD
puszi

Vivii írta...

Hali!

Nagyon jó lett!:D Bella nem épp a legkedvesebb Edwarddal. Viszont jó lenne, ha tisztáznák ezt az apukás dolgot. És most komoly, hogy Edwardnak nem tűnt fel, hogy nem hallja Bella gondolatait?:O Amúgy a pénzkereséshez segítségükre lenne Alice tőzsdeérzéke, nem?:P És a végén ki szólt Edwardhoz?:O Siess a kövivel:D
pusz, Vivii

Kata írta...

nagyon jó lett! végig nevettem az egészet, nagyon tetszett. ügyes vagy! várom a következőt, remélem hamar jön:)

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szia!
Nagyon jó let5, végig röhögtem az egészet!
17 és 6...
hát ebből Bella semmi jóra nem gondolhatott...
Úgy várom a kövit, léccy siess!
Puccy:
Cylise

Lyly és Lenaa írta...

Szija!
Egy pici gondom van: mikor edward mondja bellának hogy tudom hogy bejövök neked ez kicsit emlékeztetett jakere az eclipsből..ja meg annyi mint amit Vivii írt hogy nem tűnt fel edwardnak hogy nem hllja bella gondolatait
Engem ez a 2 zavart
amúgy nagyon cukira sikeredett az eleje :D
Várom a folytatást!
puszi: Lenaa

Isabella írta...

Hát ez naon jó:D Ki az aki az utcsó mondatot mondta,:O:P
Kövi rész mikor?:D
Puszi

Black Lamb írta...

- Ja, és Edward. Ha te lennél az utolsó pasi a Földön, inkább leszbikus lennék. – próbáltam némi iróniával utánozni őt.
- Kicsit lehetne magasabban. Túl mély. – hallottam meg egy hangot a hátam mögül. lol szegény Edward az önbecsülésének annyi xD am jó lett
:DD hamar frisselj :D

Morcoska írta...

Hát ez ez ez ez fenomenálisan KIRÁLY lett!
Imádom!
Az egészet végig röhögtem.
Siess a kövi fejezettel! XD

Natalie írta...

huhuhuhúúú!
bella jól megmondta edward-nak a magáét!
bellához képest alice egy szent!!!!
nagyon jó lett!
alig várom a folytatást!

sok-sok puszi

Unknown írta...

Szijja
Nagyon jó lett:D
Nagyon jól írsz!!
Várom a kövit!!!
Puszi Kitti