2010. július 8., csütörtök

Kövess Twitteren!

A főblognak nincs sok értelme x'D. Nem igazán használom, nem nekem való, így inkább létrehoztam egy Twitter fiókot nektek. A blogos nevemet használom ott. Hírt kapsz twitteren: - ízelítők, hogy állok éppen, mikor lesz friss, friss fent van stb. Kövess Twitteren! :D
http://twitter.com/alicecarror
Alli :) (remélem Puszmó nem haragszol, hogy közérdekű információt tettem közzé x)


Puszmó:   https://twitter.com/Puszmo

Mert, le blogbejegyzéseztem :D Lécci, engem szeressetek jobban, mert mikor óvodások voltunk ( igaz, akkor nem ismertük egymást, de mindegy :D) akkor is neki húzták a fiúk a haját, nem nekem. Pedig öregebb vok, így tapasztaltabb is :D * úgy néz rátok, ahogy ezelőtt még senki más*

1 megjegyzés:

Puszmó írta...

Hát, mit is mondhatnék erre :D
Ez jutott eszembe: Rohanok Jane-hez, h kínozzon meg. Már épp kapom magamra a cipőt, mikor eszembe jut. Cullenék megölték őt * kellett nekem kitalálnom*
Nem baj, mek keresek vki mást, és ak jaj neked :D Ezzel a bejegyzéssel tönkretetted az énekesi karrierem :(
by: Elmebeteg, dilinyós Puszmó :D