2010. július 24., szombat

22. fejezet - Te ki vagy? És te? :D

 Sziasztok. Megjöttem :D Ááá, ma nagyon király napom volt :D A kedvetekért raktam a fejibe egy kis romantikát :D Ez Alli véleménye :D Igenis érzelmes vok :D

Mérhetetlenül kicsi & bosszantó ^^ üzenete:
*ja
*hogy búcsúcsók
*gratulálok
*te romantikus lélek -__-

A vége milyen? :P Valami jó kis befejezést akartam :D




  ( Bella szemszöge)

- Ti meg mi a francot csináltok? – hallottam meg Edward dühös hangját.
- Ez nem az, aminek látszik – kezdtem el mentegetőzni.
- Nem is annak néztem. –hangja gúnyosan csengett.
- Ez ki? - kérdezi tőlem Chris, s fejével Edward felé intett.
- Igen, ez ki is? – nézett rám várakozóan Edward. Mellé léptem, s félve pillantottam fel rá. Vajon most mit gondolhat? Ugye nem hiszi azt, hogy Chris és én?
- Ez nevetséges! – csúszott ki hangosan a számon. Hogy én mekkora egy marha vagyok. Mindketten kérdőn néztek rám, s a magyarázatomra vártak. Ezért nem akartam én kapcsolatba bonyolódni. Csak a baj van vele.
- Ő Edward. A barátom. – mutattam a mellettem állóra. – Ő Chris. A volt pasim. – mutatok az említett felé.
- A fogadós Chris? – kérdezte gúnyosan Edward.
- Mi közöd hozzá kiscsávó? – lépett Chris Edward elé.
- Én vagyok a pasija. Vagy netalántán süket vagy? A pasija, aki mindjárt beveri a pofád. -Chris felnevetett.
- Te? – nézett végig Edwardon gúnyosan.
- Kíváncsi vagyok, hogy fogak nélkül is lesz-e kedved röhögni. – nézett vele farkasszemet.
- Az Istenit! Ha ennyire meg akarsz dögleni, nyomassuk! – Chris továbbra is vigyorgott.
- Elég legyen! Nem lesz semmiféle verekedés. – szakítottam félbe őket. Mindketten hitetlenkedve meredtek rám. – A házban. Nem akarok vért és belsőségeket takarítani. – fejeztem be a mondatot.
- Kint várlak, keménycsávó. – verte vállba Chris Edwardot, majd kiment a házból. Mikor kettesben maradtunk, rögtön magyarázkodni kezdtem.
- Egyszer csak beállított. Én le akartam koptatni, de levakarhatatlan. Bejöttem kólát önteni neki, amikor hirtelen letámadott. Én nem akartam.
- Shh – tette ujját ajkamra. – Tudom, hogy nem akartad.
- Nem akarom, hogy miattam verekedjetek. Chris idősebb. Még valami bajod esik – fakadtam sírva, akár egy kislány.
- Nyugi, kicsim. Nem lesz semmi baj. – törölt le egy könnycseppet arcomról.
- Most szólítottál először kicsimnek. – csúszott ki a számon. Ezek itt ketten mindjárt szétverik egymást, és én ezzel foglalkozom? Nem vagyok komplett.
- Nem tetszik? – nézett rám csalódottan.
- De. Nagyon tetszik – suttogtam alig hallhatóan. Edward kisimított egy tincset az arcomból, majd megszólalt.
- Platón szerint a teremtés kezdetekor az ember nem olyan volt, mint ma. Nem léteztek férfiak és nők, csak egy féle lény létezett: alacsony volt, egy teste volt és egy nyaka, de a fején két arc volt, az egyik előre nézett, a másik meg hátra. Mintha két teremtményt összeragasztottak volna a hátuknál fogva. Ennek a lénynek két neme volt, négy lába és négy karja. De a görög istenek féltékenyek voltak, mert látták, hogy egy négykarú lény sokkal többet tud dolgozni, hogy a két arc mindig mindent lát, ezért nem lehet rajtaütni, a négy láb pedig sokáig tud gyalogolni, vagy egyszerűen talpon maradni. És ami a legveszélyesebb: egy ilyen kétnemű lénynek nincs szüksége másra, hogy szaporodni tudjon. Akkor azt mondta Zeusz, az Olümposz legnagyobb ura: "Tudom, mit lehetni csinálni ezekkel a halandókkal, hogy ne legyenek olyan erősek." És egy villámmal kettéhasította őket, megteremtvén ezzel a férfit és a nőt. Ez jelentősen megnövelte a Föld népességét, de ezzel egyidejűleg nagyon meg is gyöngítette a lakóit. Mert most mindenkinek újra meg kellett keresnie az elveszített másik felét, hogy átölelhessék egymást, és ebben az ölelésben visszanyerhessék régi erejüket, hogy ellen tudjanak állni a támadásnak, hogy újra bírják a hosszú menetelést és a fárasztó munkát.
Á, imádom az agyát. Olyan kis okos.
- Haragszol rám, igaz? – nem válaszolt, csak az arcomat fürkészte. – Megértem, ha szakítani akarsz. Talán én is ezt tenném a helyedben. – kezdtek el ismét potyogni könnyeim.
- Ismerem azokat a szavakat, amelyeket még ki sem ejtettél. Már tudom hová tartasz, mikor még el sem indulsz. Tudok a féltett titkaidról, amiket mélyen elrejtesz. Mindent tudok rólad, kedvesem. Nem vagyok kém, csak szeretlek. Érted? Szeretlek. Még ha bűnös is ez a szerelem. – nézett mélyen szemembe. Az utolsó mondatát nem igazán értettem.
- Megígéred, hogy nem lesz semmi baj? – könyörgő pillantást küldtem felé. Edward szomorúan nézett vissza rám.
- Megígérem. – lágyan végig simított arcomon, majd ajka lecsapott az enyémre. Ez a csók másabb volt, mint az első. Ebben a csókban a szenvedély keveredett a birtoklási vággyal. Mégis fájdalmas volt. Szinte búcsúszerű. Mi? Búcsúszerű? Edward megszakította a csókunkat, s sietős léptekkel elhagyta a házat. Jaj, ez a pasi! Kirohantam az útra, ahol az ellenfelek már egymással szemben álltak.
- Búcsúzz el az életedtől! – morogta Edward, s ezzel kezdetét vette a párviadal.


  ( Alice szemszöge)

Annyira szuperül meg fogom szervezni Belláék randiját. Láttam. Edward szabad kezet adott mindenhez. Bátyám talált egy fantasztikus rétet vadászat közben, ami állítása szerint Bellára emlékezteti, így a randi helyszíne adott volt. Nekem már csak a díszítést, a vacsorát, az együttest, s a ruhákat kell elintéznem. Edwardot elküldtem Bellához, hogy kérje meg, hogy tegye magát estére szabaddá. Legalább addig is nyugodtan szervezhetek. Kikészített az állandó nyavalygásával, s beszólásaival. Mindig mondtam, hogy jobb, ha ebbe a férfiak nem szólnak bele. Hirtelen látomásom lett. A látomásban Edward és egy ismeretlen srác verekedett.
- Mi az, Alice? Mit láttál? – kérdezte Rosalie aggódva, rémült arcom láttán.
- Megöli.

Ui: Ne felejtsétek! 13 komi :) Pusszantás :)

17 megjegyzés:

Tia írta...

Háhá első kommentelő xD Vagy nem ha lassan írom ezt le.. :P
Te beszélsz itt nekem, hogy kijavítalak és okoskodok erre te mit csinálsz?xD Platónnal jössz, hát köszi :D ma is okosabb lettem legalább. Azok a függővégek csajszi, látom ezt tőlem lested el xP Csak aztán okosan! :D

Valöriee írta...

wáááááá te folyamatosan gonoszkodsz ....ez a folytonos függővég :D
ezt a fejezetet nem mondanám romantikusnak, inkább harcias :D várom a részleteket...van egy olyan sejtésem, h Alice azt látta, hogy Chris darabokba fekszik Belláék házánál

várom a frisst:D

Puszi Valöriee

Black Lamb írta...

tök jó lett :D :D ezek a függővégek *a szemét forgatja* háát... kikészítenek :P siess a kövivel puszi Zakuro

Giwi írta...

WOW...,gyorsan legyenek meg a komik nagyon-nagyon gyorsan!:P

Unknown írta...

Szijja
Nagyon jó lett!!
Várom a kövit!!
Puszi Kitti

Névtelen írta...

úristeen :O
neem szerintem Alice v. v.ki odaér hozzájuk időben és nem öli meg Christ.. :)
nade siess a kövivel mert nagyon várom ám! :D

Kim írta...

Húúúúúú 1,5 óra alatt elolvastam a törit! És imádtam....ezt nem azért mondom mert te is olvasod az enyémet hanem mert tényleg így gondolom.
Hannah cukkkkkki :D Jó Edwardot apa szerepben látni! :D Nekem az eredeti könyvben valahogy ez nem jött annyira át. Mármint az apai érzései.

Az elején annyira szörnyű volt mikor majdnem megölte a kicsit ő meg "könyörgött" komolyan bebőgtem.

Aztán itt el a Bella dolog. Tetszik, hogy az elején ilyeneket voltak egymással. :) De ami most van az nyilván jobban :P

Nagyon várom a frisst!!!!!

Vii írta...

Szija!

Jujj!
Az a rész a két arcú emberekről amikor a nő és férfi még egy test egy lélek, az annyira de annyira jó volt!
Imádtam!
Jajj és Edward amikor elmondta mit érez iránta! *naaagy sóhaj*
Imádás!
De a vége!?
Megöli? Miért? Ne tegye! Ne legyen gyilkos!
Úgy van, miért is ne? Bonyolítsuk az életet!
Várom a kövit!

Pusszantás!

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Sacaaa:D írta...

Siesetek a kövivel!!!!!!!:D
Please!**.**
Nem bírom ki...:D Kérlek.....
Am szijasztok!:P
Isteni lett a feji... már alig várom a kövit...
Puszim<3(Ł)

P. Sawyer írta...

ÚÚÚristen!
Mindig is tudtam hogy Edward egy isten! Gyönyörű, okos, és minden més jó tulajdonság ami csak létezik! IMÁDOM őt! Szóval Alice látomása szerint Edward megöli azt a hülye Christ....remélem megtudja akadályozni...félre ne értsen senki rohadtul nem érdekel Chris és a testi épsége csupán azt nem szeretném ha Bella megutálná ez miatt Edwardot!
Siess a frissel!

Morcoska írta...

Ez nagyon jó volt!
XD
Annyira tudtam hogy a volt pasi bukkan fel! XD
Siess a kövi fejifel! XD

Rosella írta...

Jajj, Edward annyira cuki!
Ez a plátós dolog..
hmm, csodálkozom, hogy Bella végighallgatta! xĐ
Jujj, mi lessz itt gyerekek!
Tövig rágom a körmöm..
De én vagyok a 13.!
Szóval COME On! ;)

Névtelen írta...

Nagyon jó jöhet a kövi!!! asszem én vagyok a 13!!!!!!!!! :D

H. Cs írta...

Megérkezett a hős a 13. Komival:D
Nagyon jó leeettt:D
Imádoom.
Frisst gyorsan:D
Puszihh
Jane.

H. Cs írta...

wagyis már nem a 13.*az asztalra csap*én akartam a 13. lenni*durcisfejxd*
namind1.

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szia, Puszmóm!
Ez nagyon jó lett!
Én már ismertem ezt a történetet, és ez a kedvenc ilyen történetem!
Imádtam!
Siessetek, légyszi, már megvan a 13 komi!
Puccy:
Cylise